SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: groepsfoto eerste editie FOK! FUT meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom ga je niet gewoon packs streamen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Discard jij bv. ook contracten ? Dan krijg je er bijna niks voor terwijl je ze met BIN 350 moeiteloos kunt verkopen . Dat is niet veel, maar als je heel veel packs opent scheelt dat op jaarbasis tienduizenden coins.![]()
Contracten verkoop ik altijdquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:53 schreef DutchSL het volgende:
Discard jij bv. ook contracten ? Dan krijg je er bijna niks voor terwijl je ze met BIN 350 moeiteloos kunt verkopen . Dat is niet veel, maar als je heel veel packs opent scheelt dat op jaarbasis tienduizenden coins.![]()
Maver nog steeds je maandsalaris aan pakjes op?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Dit is gewoon met coins maar ik doe nog 100k en dan ben ik er klaar mee denk ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
Maver nog steeds je maandsalaris aan pakjes op?![]()
Franse manager league is wel iets waard (of was dat tenminste toen ik er eentje nodig had voor mijn Ibra teamquote:)
![]()
Voor vandaag?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit is gewoon met coins maar ik doe nog 100k en dan ben ik er klaar mee denk ikWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Nog iets leuks gepulled trouwens? Ik kreeg enkel aids.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
ik had net op de console in 4 pakjes tijd, Cech, Modric en Vidal en eerder op de avond IF Feghouli maar nu is het even huilen met de pet opquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:57 schreef Patje1987 het volgende:
Nog iets leuks gepulled trouwens? Ik kreeg enkel aids.![]()
Mensen die de rooly clan willen joinen moeten maar even DM'en.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik had alleen Gotze uit promopack.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
incomingquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Mensen die de rooly clan willen joinen moeten maar even DM'en.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: