Wat moet ik dan zeggen. "Ik slik Seroquel omdat ik depressief was?" Dan was jouw opmerking waarschijnlijk: "Waarom slik je het nog als je niet meer depressief bent?"quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ja jij.
Ik denk dat je middel niet echt helpt als je jezelf nog steeds depressief bestempelt...
Neehoor, snap de verwarring wel.. Niet boeiend verder...quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:20 schreef zwartja het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen. "Ik slik Seroquel omdat ik depressief was?" Dan was jouw opmerking waarschijnlijk: "Waarom slik je het nog als je niet meer depressief bent?"
Weet ik niet.. "Vroeger" had ik situaties waarin ik iemand zag die er leuk uitzag en ik helemaal ging fantaseren over een toekomst met die persoon en kreeg ik kriebels.. Nu zie ik nog steeds mensen die ik er leuk uit vind zien maar ik voel daar voor de rest helemaal niks bij.. Ook heb ik totaal geen behoefte aan een relatie terwijl ik daar een aantal jaar geleden om stond te springen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, snap de verwarring wel.. Niet boeiend verder...
Denk je dat je zonder seroquel wel verliefd zou geweest zijn? Dan zal het antwoord ''ja'' zijn.
Wat versta jij onder ''die ik er leuk uit vind zien''quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef zwartja het volgende:
[..]
Weet ik niet.. "Vroeger" had ik situaties waarin ik iemand zag die er leuk uitzag en ik helemaal ging fantaseren over een toekomst met die persoon en kreeg ik kriebels.. Nu zie ik nog steeds mensen die ik er leuk uit vind zien maar ik voel daar voor de rest helemaal niks bij..
Dat je iemand ziet en denkt, godverdomme... Dat haar zit precies zoals ik dat leuk vind, ze draagt precies de kleren die ik mooi vind, ze lacht zo lief en dat maakt me blij, onzeker en enthousiast en de hele wereld kan instorten maar dat maakt niet uit zolang zij er nog maar is.. Dat gevoel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat versta jij onder ''die ik er leuk uit vind zien''
Dan bedoel ik meer van... Blijft dat persoon dan in je hoofd hangen en je interesse wekken of ist meer: ''die ziet er leuk uit'' en klaar.
Klinkt als een hoop gevoel wat je hebt waar je niks mee doet danquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:28 schreef zwartja het volgende:
[..]
Dat je iemand ziet en denkt, godverdomme... Dat haar zit precies zoals ik dat leuk vind, ze draagt precies de kleren die ik mooi vind, ze lacht zo lief en dat maakt me blij, onzeker en enthousiast en de hele wereld kan instorten maar dat maakt niet uit zolang zij er nog maar is.. Dat gevoel.
Leg uit? Ik begrijp je niet helemaal.. Voor de duidelijkheid, ik beschrijf een hypothetisch gevoel. Niet een gevoel wat ik afgelopen tijd heb gehad. Juist een gevoel wat ik vroeger wel eens had maar nu nooit meer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt als een hoop gevoel wat je hebt waar je niks mee doet dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |