quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:23 schreef aequus het volgende:
en onthoud als je reageert dat dit SEX is en geen ONZ.
Vroeg ik me af, omdat het gemiddelde beinvloed word door de extremer [aan beide kanten, wat het in theorie natuurlijk weer gelijk trekt maar dat is vaak niet zo]quote:
Als je het gemiddelde weet kan je met die gegevens de rest ook door rekenenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef wootahH het volgende:
Net of iemand dit weet. Er zijn 8 miljoen lullen
Nou, veel plezier ermee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef aequus het volgende:
[..]
Als je het gemiddelde weet kan je met die gegevens de rest ook door rekenen
Ja volwassenenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:31 schreef DroogDok het volgende:
Is dit gemiddelde alleen voor de mannen met een leeftijd >18?
Zoek het onderzoek op, het is vast wel ergens gepubliceerd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:31 schreef aequus het volgende:
[..]dat weet alleen degene die het gemiddelde berekend omdat die alle cijfers heeft
Nergens kunnen vinden, ze komen allemaal met alleen gemiddelden op de proppenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoek het onderzoek op, het is vast wel ergens gepubliceerd.
www.pubmed.comquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Nergens kunnen vinden, ze komen allemaal met alleen gemiddelden op de proppen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:34 schreef wootahH het volgende:
Ligt er maar aan welk onderzoek Http://www.welingelichtekringen.nl/gezond/202296/de-lengte-van-de-gemiddelde-penis-staat-nu-vast-wetenschappelijk.html
Ikzelf niet eensquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:34 schreef aequus het volgende:
[..]Ik vroeg het me af, ik zit er toch al boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |