De meesten die hier om advies vragen reageren niet met 'wat een kut advies'.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef hoink581 het volgende:
Ik had begrepen dat men in R&P behulpzaam is.
Ga me nu niet vertellen dat de toevoeging van Angel-Joy ook maar een beetje behulpzaam was of bedoeld is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
De meesten die hier om advies vragen reageren niet met 'wat een kut advies'.
Ze geeft gewoon antwoord op je vraag hoor, met je game upsteppen wordt gewoon bedoeld dat je beter je best gaat doen met hosselen, lijkt me.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga me nu niet vertellen dat de toevoeging van Angel-Joy ook maar een beetje behulpzaam was of bedoeld is.
Koop een fles Wodka voor haar, daarmee wordt ze langzamerhand afhankelijk van je wat een sterke relatie oplevert. Je hoeft alleen maar Wodka te blijven geven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:18 schreef Solo14 het volgende:
Hoink ik heb advies nodig.
Ik heb dit meisje haar nummer gehosseld met met oud en nieuw. Zij blijkt dus een nogal slechte jeugd gehad te hebben en ik krijg de woorden maar niet uit haar. Ik heb zelfs bzzzt electricity geprobeerd, dat was ook niet succesvol. Ze reageert amper op me berichten en als ze reageert, reageert ze heel kort.
Hoe pak ik dit aan hosselaar hoink
Zeg niet your game upsteppen want je weet zelf amper wat het betekend
Dat gaat niet werken, volgens mij echt heel erg bezig met der gezondheid.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Koop een fles Wodka voor haar, daarmee wordt ze langzamerhand afhankelijk van je wat een sterke relatie oplevert. Je hoeft alleen maar Wodka te blijven geven.
chimeidsquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
hossel advies? Game upsteppen?
Praat je over drugs? Waar de fuck heb je het over
In het begin veel mixxen en als je stacks hebt ga je naar puurder, maar minder
Je moet respect hebben voor vrouwen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waarom zegt hij dat dan niet gewoon?
Jij bent een slimme gele chimeid.quote:
Eerst heb je het over respect, daarna noem je me geel, waz dezequote:Op donderdag 9 januari 2014 21:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet respect hebben voor vrouwen.
[..]
Jij bent een slimme gele chimeid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |