Misschien heb je duidelijkheid nodig om dit achter je te laten. Praat met die ene persoon en zie in dat dat het niet was. Hierdoor kan je het achter je laten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:43 schreef Laura.b het volgende:
De titel zegt het natuurlijk: hoe vergeet je iemand?
Ik vind dat heel erg moeilijk. Ik heb op dit moment een vriend waar ik echt gek op ben, maar ik merk dat ik nog steeds wel eens denk aan iemand anders. Met een negatief gevoel. Het is niet dat ik die persoon per definitie terug wil, en ik weet ook niet zo goed waarom ik nog aan hem denk en waarom ik soms nog zo verdrietig ben, maar het is wel zo.
We zijn inmiddels al bijna anderhalf jaar verder en ik denk nog steeds aan een ander. Terwijl mijn relatie echt goed verloopt, ik genoeg onderneem, vrienden en familie heb, enzovoort. Ik wil die jongen zo graag vergeten, maar het lijkt wel alsof hij altijd een beetje in mijn hoofd blijft zitten. Ik denk dat ik iedere dag wel eens aan hem denk en soms verdrietig word van bepaalde dingen..
Hoe kan dat toch? En hoe kom ik er vanaf? Ik ben bijna geneigd om maar naar een psycholoog te gaan omdat we al bijna anderhalf jaar verder zijn. Soms ben ik bang dat er iets niet goed zit bij mij.En hebben mensen hier ervaring mee? Het is destijds op een kut manier uitgegaan en we hebben er nooit over kunnen praten (omdat hij 't niet wilde). Misschien speelt dat mee?
Dat kan niet meer. Ik moet het dus alleen doen, maar ik weet niet hoe want ik heb alles en ik doe van alles.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:02 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Misschien heb je duidelijkheid nodig om dit achter je te laten. Praat met die ene persoon en zie in dat dat het niet was. Hierdoor kan je het achter je laten.
Loslaten, maar ik weet dus niet hoe. Hij blijft een beetje in mijn hoofd dwalen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:59 schreef zarGon het volgende:
Hoe meer je je met hem bezighoudt, hoe langer hij je in z'n greep heeft.
Oplossing? Loslaten.
Hoezo niet. Geen facebook/telefoonnumer enzo?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dat kan niet meer. Ik moet het dus alleen doen, maar ik weet niet hoe want ik heb alles en ik doe van alles.
Shit gekquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:12 schreef zwartja het volgende:
Ik heb geen zin om alle reacties te lezen dus misschien is het al genoemd, maar wat bij mij een kleine bijdrage heeft geleverd in een soortgelijke situatie is conditionering. Elke keer wanneer ik weer aan haar dacht, deed ik in mijn hoofd: "Nanananana, I can't hear you!" Of iets in die richting. Na een tijdje gaat dat wat meer van zelf en kan je die persoon blokkeren. Het is geen wondermiddel en soms vraag ik mij af of het dat trucje is wat mij haar deed vergeten of dat het gewoon een kwestie van tijd was. Tijd heelt alle wonden namelijk. Ik heb er overigens nog steeds moeite mee maar niet zo erg als het geweest is.
En drank.
Dit dus. Als je iemand anders hebt ontmoet ben je diegene zo vergeten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:54 schreef aequus het volgende:
En doorgaan met je leven, dus andere mensen ontmoeten en hun zo min mogelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |