Moet ik je nou serieus uit gaan leggen waarom het een slecht plan is om iemand klappen te geven? Tering zeg..quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:15 schreef BJ..man het volgende:
kun je uitleggen waarom ? hij weet in ieder geval dat hij zich niet zo hoort te gedragen dan toch? heb al eerder gevraag of hij er mee kon stoppen
Echt hè.quote:
Nou als jij zijn ex te lijf gaat is het in elk geval geen meisje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:03 schreef BJ..man het volgende:
en wat vind een meisje van 15 er van als ik zijn ex telijf ga ?
Artikel 261 strafrechtquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:20 schreef BJ..man het volgende:
iq van 122 getest, kwam blijkbaar gratis met add
Het is eerder mijn gebrek aan ervaring in dergelijke situaties.
En geestelijk aanpak was niet erg succesvol ,ik heb hem al eens vriendelijk (!) verwezen naar andere meisjes met de vraag of hij haar gewoon even met rust zou kunnen laten .
En jongens, het gaat hier om een jongen die meisjes uitscheld voor hun uiterlijk en lullige dingen verspreid, wat hadden jullie gedaan tegen zo iemand die consequenties van zijn daden niet overziet?
Misschien lag dat aan jou.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:20 schreef BJ..man het volgende:
[...]
En geestelijk aanpak was niet erg succesvol
[...]
Dat is niet aan jou!quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:15 schreef BJ..man het volgende:
kun je uitleggen waarom ? hij weet in ieder geval dat hij zich niet zo hoort te gedragen dan toch? heb al eerder gevraag of hij er mee kon stoppen
Nou, wat een ramp zeg. Heb je al slachtofferhulp ingeschakeld voor je vriendinnetje? Met je puberstruggles.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:20 schreef BJ..man het volgende:
En jongens, het gaat hier om een jongen die meisjes uitscheld voor hun uiterlijk en lullige dingen verspreid
Hoe precies kun je iemand fysiek uitschelden?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:28 schreef BJ..man het volgende:
deadprez , het is wel in enige zin jammer toch , vooral als het fysiek gebeurt !
Slaat hij haar?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:34 schreef BJ..man het volgende:
Het gaat net zo goed verder op school en dan fysiek in plaats van uitschelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |