SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: groepsfoto eerste editie FOK! FUT meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 09-01-2014 14:59:25 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
![]()
Fuck meloenen. Katten zijn veel verder
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wil een knaller!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wees blij met 15k. We hebben niet allemaal zoveel geluk als Maver.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kheb nog wel nummertje van Mo die verkoop ekte knallers manquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nintendos?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
kheb nog wel nummertje van Mo die verkoop ekte knallers manOf toch gele ferrari's?
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
kheb nog wel nummertje van Mo die verkoop ekte knallers man
hij heb alles gquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
nintendos?Of toch gele ferrari's?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet klagen
[ afbeelding ]
Ik krijg dit soort meuk
Zou Maver de hele dag packs openen en alleen maar de goede laten zien?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik weet het niet maar ik verdien ondertussen wel eens een goede kaart. Heb nog nooit wat speciaals gehad in 3 FIFA'squote:Op donderdag 9 januari 2014 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou Maver de hele dag packs openen en alleen maar de goede laten zien?![]()
![]()
Oh.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik verdien ondertussen wel eens een goede kaart. Heb nog nooit wat speciaals gehad in 3 FIFA's
Ik welMag dus niet klagen.
Nee, hij heeft in bijna elk pack wel iets goeds.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Labyad ook in seizoen 2014-2015 speler van Vitesse
Ze willen blijkbaar heel graag van hem af in Portugal![]()
![]()
Ik had 1 keer Kompany aan het einde van FIFA 13 die was toen nog 20k ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh.
Ik welMag dus niet klagen.
![]()
Nee, ik ben zeker niet heel de dag packs aan het openen, vandaag nog geen pack geopend bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wow, een hele dag al nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee, ik ben zeker niet heel de dag packs aan het openen, vandaag nog geen pack geopend bijvoorbeeld
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
jah joh, ik kan het welquote:, wil even mijn coins bewaren voor het toty, dan gaan we wel even 300k er door heen jagen ofzo
![]()
Trek er gewoon een los joh, ik weet zeker dat je een goede pull hebtquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
jah joh, ik kan het wel, wil even mijn coins bewaren voor het toty, dan gaan we wel even 300k er door heen jagen ofzo
![]()
Vandaag even niet, gister al genoeg leuks gehad met David Silva, IF Bonucci en IF Rodriquezquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Trek er gewoon een los joh, ik weet zeker dat je een goede pull hebt![]()
Ik las eindelijk ipv eigenlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zou Toefjes eigenlijk overleden zijn?![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Flauw hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vandaag even niet, gister al genoeg leuks gehad met David Silva, IF Bonucci en IF Rodriquez![]()
Nee, ik spreek hem soms nog wel eensquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zou Toefjes eigenlijk overleden zijn?
Omdat het hier toch niet gezellig (meer) is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Allemaal door die kut van een thye![]()
Maar daarom kan je nog wel gewoon wat posten ipv niets meer van je te laten horen, dat is pas triestquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:31 schreef DuTank het volgende:
Omdat het hier toch niet gezellig (meer) is.![]()
Hij is ook ontzettend goed. Samen met Zarate in de spits.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:40 schreef Maver24 het volgende:
http://wefut.com/en/player/3725
Wat een baas deze speler, lijkt me best heel erg goed
PSN: DePresident_![]()
Toevallig heb ik die 2 in me club zitten, teampje maar eens mee makenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:41 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hij is ook ontzettend goed. Samen met Zarate in de spits.![]()
![]()
Ik praat ook nog regelmatig met hem hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Allemaal door die kut van een thye
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik praat ook nog regelmatig met hem hoor.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik kom hier net zo goed minder vaak dan voorheen, maar moet ik me daarvoor verantwoorden? Nee, dat komt gewoon omdat het hier niet zo gezellig meer isquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar daarom kan je nog wel gewoon wat posten ipv niets meer van je te laten horen, dat is pas triest. Nou, bij hem heeft dat geleid tot helemaal niet meer posten. So what?
In elk geval. Hij hoeft zich hier naar mijn mening zeker niet te 'verantwoorden', want hij post niet meer juist door een aantal figuren hier. Verder is dit al genoeg ter sprake geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Dat is wel echt klachtwaardig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:28 schreef Maver24 het volgende:
Toch maar een paar pakjes geopend en Nasri was de beste in 4 pakjesNAC Breda
Rèsbaarge![]()
dat heb je lang volgehoudenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:28 schreef Maver24 het volgende:
Toch maar een paar pakjes geopend en Nasri was de beste in 4 pakjes'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nasri kan ik wel mooi gebruiken bij me Silva en Fernandinhoquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is wel echt klachtwaardig.![]()
*mijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nasri kan ik wel mooi gebruiken bij me Silva en FernandinhoNAC Breda
Rèsbaarge![]()
ook 4 packjes geopend en mijn beste was hamsik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:28 schreef Maver24 het volgende:
Toch maar een paar pakjes geopend en Nasri was de beste in 4 pakjes
ik zie wel wat jij hier doet probeert gewoon jezelf te anti-jinxen voor TOTY nou mijne zijn slechter dus ik krijg TOTY Ribery
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat ik na de marktcrash volgende week eens op mijn 2e account een goedkoop teampje bij elkaar ga kopen, om daarna eventjes wat promotiecoins te verdienen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik gun je het allerbeste hoor. TOTY Ribery word wel een dure kaart wel zeker wel een toffe kaart, 95 rated ofzo. bohquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook 4 packjes geopend en mijn beste was hamsik.
ik zie wel wat jij hier doet probeert gewoon jezelf te anti-jinxen voor TOTY nou mijne zijn slechter dus ik krijg TOTY Ribery![]()
Bijna vergeten! Ik kwam zojuist voor het eerst een Messi tegen, als spits in een 433. Denk dat het echt wel een grandioze speler is, als je ermee overweg kan. Dat kon mijn tegenstander dus niet: die bleef maar hoge ballen naar voren pompen. En dat met Villa, Pedro en Messi voorin
Maar zodra Messi een keer de bal aan zijn voeten had, was het echt wel steeds alarmfase 1. Gelukkig gebeurde dat niet vaak
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gewoon TOTY ronaldo omdat die lekker duur isquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik gun je het allerbeste hoor. TOTY Ribery word wel een dure kaart wel zeker wel een toffe kaart, 95 rated ofzo. bohdaarna verkopen en TOTY T silva en Vidal halen
![]()
that's the plan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vidal zou wel leuk zijn als hij in het TOTY zou zitten maar ben bang van niet. TOTY Ronaldo is ook leuk maar dat ga ik niet redden met mijn coinsquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon TOTY ronaldo omdat die lekker duur isdaarna verkopen en TOTY T silva en Vidal halen
![]()
that's the plan.![]()
Iemand al een keer Zlatan oid op 5 chem geprobeerd? Speelt dat echt zo bagger als men doet geloven?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ik denk dat hetquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vidal zou wel leuk zijn als hij in het TOTY zou zitten maar ben bang van niet. TOTY Ronaldo is ook leuk maar dat ga ik niet redden met mijn coins
neuer
lahm dante T silva marcelo
iniesta vidal ribery
messi zlatan ronaldo
gaat worden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zlatan op 5 chem zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand al een keer Zlatan oid op 5 chem geprobeerd? Speelt dat echt zo bagger als men doet geloven?
Ik speelde net tegen een volledige BPL-squad, maar dan Aubamedinges erbij voorin. Chemloos dus. Toen ik die opstelling zag, wist ik al dat ik zou gaan winnen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat Robben erin zit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk dat het
neuer
lahm dante T silva marcelo
iniesta vidal ribery
messi zlatan ronaldo
gaat worden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk het niet eigenlijk. Het zou wel tof zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat Robben erin zit.
Zeker tof, maar loeiduur. Niet voor mij weggelegd. Ik maak trouwens sowieso zelden Bundesliga-teams.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk. Het zou wel tof zijnNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Elke TOTY-kaart is niet voor mij weggelegd, maar dan kan ik het nog wel tof vinden als Robben er eentje krijgtquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeker tof, maar loeiduur. Niet voor mij weggelegd. Ik maak trouwens sowieso zelden Bundesliga-teams.Het zou wat zijn als ie in mijn pre-order pack zit
Ja, dat zou zeker wat zijn. Of dat we vanaf volgende week weer gift packs van EA krijgen, en dat daar dan TOTY Robben en TOTY Zlatan samen in zitten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Elke TOTY-kaart is niet voor mij weggelegd, maar dan kan ik het nog wel tof vinden als Robben er eentje krijgtHet zou wat zijn als ie in mijn pre-order pack zit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik las glitch packsquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, dat zou zeker wat zijn. Of dat we vanaf volgende week weer gift packs van EA krijgen, en dat daar dan TOTY Robben en TOTY Zlatan samen in zitten.
#FreeTrapz![]()
Ik heb nu een Bundesliga team gemaakt met de false 9 formatie met Kroos op CF en LW Reus gehaald voor 55k net op de xbox en op de RW Kuba. Kroos speelt echt supergoed in die rol![]()
Het klinkt echt alsof je er net je eerste potje mee hebt gespeeldquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:55 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nu een Bundesliga team gemaakt met de false 9 formatie met Kroos op CF en LW Reus gehaald voor 55k net op de xbox en op de RW Kuba. Kroos speelt echt supergoed in die rol
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb tegen de TOTW gespeeld in de challenge en op legendary gewonnen met 3-0 met dat team. verassend goed gespeeld dusquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het klinkt echt alsof je er net je eerste potje mee hebt gespeeld![]()
Gast...tegen de computerquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb tegen de TOTW gespeeld in de challenge en op legendary gewonnen met 3-0 met dat team. verassend goed gespeeld dus
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima team, Ruffier op doel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Budget teampje voor mijn 2e account. Iemand tips?
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Das nog best moeilijk ook op legendary tegen die TOTW Challenge, probeer het maar eens, veel moeilijker dan tegen menig iemand onlinequote:![]()
sissoko > diabyquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
de kosc > varane
imoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Te weinig Sissokoquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ongetwijfeld. Maar het is vooral dodelijk saai.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[..]
Das nog best moeilijk ook op legendary tegen die TOTW Challenge, probeer het maar eens, veel moeilijker dan tegen menig iemand onlineNAC Breda
Rèsbaarge![]()
#wistjedatierlandbestweinigSTspelersheeft
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sissoko > diaby
de kosc > varane
imoDat is nog wel een goeie ja, thanks!quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:06 schreef FCsuarez het volgende:
#wistjedatierlandbestweinigSTspelersheeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]Gewoon al die gasten inkopen tijdens de TOTY-crash ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]Same here...en een paar silversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is ook precies wat ik bedoeldequote:Op donderdag 9 januari 2014 18:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon al die gasten inkopen tijdens de TOTY-crash ook.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
en de MLS spelers, en misschien ook wel kroaten. al zijn die niet zo zeker.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik bedoeldePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom was vorig jaar die MLS-cup ook alweer?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en de MLS spelers, en misschien ook wel kroaten. al zijn die niet zo zeker.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
playoffs ofzo toch.
kroaten want. 1e wedstrijd wk Bra-Cro (al denk ik dat ze dan niet alleen kroaten doen maar ook brazilianen wat ze weer niet heel duur maakt)
verder zal EA wel weinig orgineels bedenken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zoveel uitgeven voor een spits en dan met zo'n LB en RB aankomenquote:
#FreeTrapz![]()
Ach, Ansaldi is tenminste snel en hij heeft een goede WF. Voor de rest niet heel super.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoveel uitgeven voor een spits en dan met zo'n LB en RB aankomen
Debuchy vind ik inderdaad wel matig..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoveel uitgeven voor een spits en dan met zo'n LB en RB aankomenHeb je al eens Debuchy gebruikt?
Fucking baas man.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neem dan IF Mangala op LB, en Lucho Gonzalez op CM.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoveel uitgeven voor een spits en dan met zo'n LB en RB aankomenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh wacht het is niet glimmend.
Al die spelers zijn fucking bazen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Chem van Coloccini is dan weg...quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neem dan IF Mangala op LB, en Lucho Gonzalez op CM."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
hou je bek manquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Al die spelers zijn fucking bazen.
ansaldi is geen baas. gewoon chemwise kwam dat goed uit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
True. Ansaldi is prima. En Costa is echt een baas.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Al die spelers zijn fucking bazen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat ook en ik vind Ansaldi goed net als ik de rest ook goed vind.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hou je bek man
ansaldi is geen baas. gewoon chemwise kwam dat goed uit.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat ook en ik vind Ansaldi goed net als ik de rest ook goed vind.
deze 2 spitsen met elkaar het veld in sturen![]()
![]()
alle verdedigers maken ruim baan
#FreeTrapz![]()
nvm"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Bukharov.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie is die gast met die polenkop?
Daarom maar weggedaan, voor ik weer te horen krijg dat ik dat soort dingen te veel post.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet daar wel raad mee![]()
Toch wel triest dat hij pas na zijn carrière uit de kast durft te komen..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toch wel triest dat hij pas na zijn carrière uit de kast durft te komen...
![]()
#FreeTrapz![]()
gofferdomme.quote:![]()
![]()
eigenlijk is het natuurlijk best triest dat het nieuws is dat er een man die prof voetbal heeft gespeeld homo is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook die zijn soms best grappigPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De maatschappij, dat ben jijquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk is het natuurlijk best triest dat het nieuws is dat er een man die prof voetbal heeft gespeeld homo is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien nog IF Digne een optie? Kleurt je elftal wel leukquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze 2 spitsen met elkaar het veld in sturen![]()
![]()
alle verdedigers maken ruim baan![]()
![]()
nee want chem sakhoquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:37 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Misschien nog IF Digne een optie? Kleurt je elftal wel leukPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wanneer is die cup?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:06 schreef FCsuarez het volgende:
#wistjedatierlandbestweinigSTspelersheeft![]()
Chill, vorig jaar nog wel veel mee verdiend. Steeds bronze packs kopen met halvegare Ieren die voor 600 ofzo eruit gingenquote:![]()
![]()
rond de 17e denk ik want dan is St. Patjensdaysquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zoals iedere handige jongen op FUTquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Chill, vorig jaar nog wel veel mee verdient. Steeds bronze packs kopen met halvegare Ieren die voor 600 ofzo eruit gingen
Oh, by the way: *verdiendNAC Breda
Rèsbaarge![]()
fixedquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals iedere handige jongen op FUT
Oh, by the way: *verdiend![]()
Zat ik de post van POTS 10x door te lezen om te kijken wat hij had aangepast.quote:
Ik las mijn post net na en dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 9 januari 2014 18:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zat ik de post van POTS 10x door te lezen om te kijken wat hij had aangepast.Verkeerde boodschap enzo
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zat ik de post van POTS 10x door te lezen om te kijken wat hij had aangepast.
Zojuist mijn debuut in Divisie 2... 5-2 gewonnen
En dat met onderstaande helden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ansaldi gebruiken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Costa gebruiken.
Coloccini gebruiken.
you read my mindquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ansaldi gebruiken.
Costa gebruiken.
Coloccini gebruiken.
#FreeTrapz![]()
Als je gewoon rekening houdt met het feit dat Colo en Costa geen 100 meter in 6 seconden lopen, en je spel er op afstemt, zijn het echt wel fijne spelers. Colo heerst in de lucht, Costa is een killer bij vrije trappen en passt lekker....en Ansaldi moet je 3 keer voorbijquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ansaldi gebruiken.
Costa gebruiken.
Collucini gebruiken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Montillo. Zijn NIF was in ieder geval dodelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan Palacio, die kan alleen maar rennenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Palacio, Demichelis en Mascherano?
En Mascherano heeft geen dodelijke vrije trappen, en is een dwerg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja duh! Daarom heb ik ze ook in mijn team.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je gewoon rekening houdt met het feit dat Colo en Costa geen 100 meter in 6 seconden lopen, en je spel er op afstemt, zijn het echt wel fijne spelers. Colo heerst in de lucht, Costa is een killer bij vrije trappen en passt lekker....en Ansaldi moet je 3 keer voorbij
Zijn IF speelt erg fijn. 10k coins, schoon aan de haakquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Montillo. Zijn NIF was in ieder geval dodelijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
robinho dat is pas erg dit jaar. die raakt echt geen bal knapquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Palacio, die kan alleen maar rennen
En Mascherano heeft geen dodelijke vrije trappen, en is een dwerg
#FreeTrapz![]()
En dat terwijl hij vorig jaar nog prima speeldequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
robinho dat is pas erg dit jaar. die raakt echt geen bal knap
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je besluit om te switchen naar 4-1-2-1-2 kan ik je nog Sanchez Mino aanraden. Maar met de formatie die je nu gebruikt heb je meer balans in je team. Ik speelde altijd potjes van 6-4 etc.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn IF speelt erg fijn. 10k coins, schoon aan de haak
LM totaal andere positiequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat terwijl hij vorig jaar nog prima speeldePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind deze formatie juist echt superfijn. Altijd een mannetje meer op het middenveldquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Als je besluit om te switchen naar 4-1-2-1-2 kan ik je nog Sanchez Mino aanraden. Maar met de formatie die je nu gebruikt heb je meer balans in je team. Ik speelde altijd potjes van 6-4 etc.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien komt ie nog aan tafel. Vertel me dan even waar het over gingquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoezo zit er in het publiek bij DWDD een kerel met een bivakmuts op?
Hij hield een boekbesprekingquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien komt ie nog aan tafel. Vertel me dan even waar het over ging
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net 9 contracten verkocht voor 600 gekocht voor 400, lachen jullie mij uit met zulke winst of prijzen mij?![]()
![]()
Zouden jullie Miley Cyrus doen?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
http://www.loi.nl/opleidi(...)Hd8bsCFUiN3godtx8A7Qquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Net 9 contracten verkocht voor 600 gekocht voor 400, lachen jullie mij uit met zulke winst of prijzen mij?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, als ze een masker op doet van haar vader.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kwam gewoon een look-a-like tegen op tinder. Uiteraard like en wederzijds.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja, als ze een masker op doet van haar vader.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Met een tong uit haar mond?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon een look-a-like tegen op tinder. Uiteraard like en wederzijds.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja man, sommige mensen letten echt niet op he?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Net 9 contracten verkocht voor 600 gekocht voor 400, lachen jullie mij uit met zulke winst of prijzen mij?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon een look-a-like tegen op tinder. Uiteraard like en wederzijds.
zo wel
zo nietPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voor het karige aantal techno-liefhebbers hier. Of ben ik de enige?
Beetje te soft.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef DuTank het volgende:
Voor het karige aantal techno-liefhebbers hier. Of ben ik de enige?
Die kwam een maand terug op whatsapp voorbijquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef n0ir het volgende:
ahahaha hebben jullie deze al gezien
https://www.facebook.com/(...)56637&type=2&theater (filmpje)![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef n0ir het volgende:
https://www.facebook.com/(...)56637&type=2&theater (filmpje)![]()
![]()
wat een baas.
Ik loop achter!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die kwam een maand terug op whatsapp voorbij![]()
Haha jaquote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Best welquote:
Maakt het filmpje niet minder leuk, dus geeft ook niks
Doen we nog een keer potje FIFA of wa?![]()
kutje van je vrouw is soft met die fucking baby die er doorheen moestquote:
kom awakenings klokgebouw boeken, daar kun je beuken mijn vriendNoem me een moraalridder, maar ik vind dat dit aanranding/verkrachting is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef n0ir het volgende:
https://www.facebook.com/(...)56637&type=2&theater (filmpje)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Moraalridder.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
kutje van je vrouw is soft met die fucking baby die er doorheen moest
kom awakenings klokgebouw boeken, daar kun je beuken mijn vriend
[..]
Noem me een moraalridder, maar ik vind dat dit aanranding/verkrachting is.![]()
Filmpje doet het niet (meer)?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Is inderdaad verwijderd zo te zien. In ieder geval. Een dude en een chick staan innig te zoenen in de club, een andere kerel is haar aan het vingeren en het stelletje heeft niks door.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Is niet best.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is inderdaad verwijderd zo te zien. In ieder geval. Een dude en een chick staan innig te zoenen in de club, een andere kerel is haar aan het vingeren en het stelletje heeft niks door.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dit is echt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
kutje van je vrouw is soft met die fucking baby die er doorheen moest
kom awakenings klokgebouw boeken, daar kun je beuken mijn vriend
[..]
Noem me een moraalridder, maar ik vind dat dit aanranding/verkrachting is.
Zie niets.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
That puush could not be found.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Puush je puush dan. Puushception jeweibt.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ojaquote:, die plakken ze overal op. Vooral uitvakken enzo
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Prijs van Depay zou wel eens omhoog kunnen gaan. Matt heeft em in een youtube video gezet bij zijn Silver Beasts.
oh hij is al gestegen in prijs op de xbox, hij was 10k eergister ofzo, nu weer 14k![]()
thanks voor de tipquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:27 schreef Maver24 het volgende:
Prijs van Depay zou wel eens omhoog kunnen gaan. Matt heeft em in een youtube video gezet bij zijn Silver Beasts.
oh hij is al gestegen in prijs op de xbox, hij was 10k eergister ofzo, nu weer 14keven in de gaten houden
het gaat om dit filmpje
zitten meer eredivisie spelers in zoals Rekik, Duarte en die CB van Groningen![]()
fypquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee hoor, bij mij staat toch echt the matrix opquote:
Gotze best Bundesliga CAM of iemand anders?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb Diego, is wel prima. Geen ervaring met andere CAMs.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gotze best Bundesliga CAM of iemand anders?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Oja Diego die is er ook nog.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb Diego, is wel prima. Geen ervaring met andere CAMs.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb IF Boateng, baas. Gundogan heb ik op CDM maar lijkt me ook geweldig op CAM en qua goedkope spelers lijkt Draxler me wel een leuk spelertje.quote:
Wellicht ook de Bruyne binnenkort.![]()
Was toch sprake van dat de volledige Turkse competitie er weer in komt in Fifa 15? Dus dan had het sowieso gekundquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:08 schreef Maver24 het volgende:
Volgend jaar toch nog Ronaldinho in FUT, gelukkig maar![]()
![]()
Oh dat wist ik niet. had wel leuk geweest. maar goed, hij gaat nu waarschijnlijk zijn contract gewoon verlengenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was toch sprake van dat de volledige Turkse competitie er weer in komt in Fifa 15? Dus dan had het sowieso gekund![]()
Draxler lijkt me ook wel een baas! De Bruyne is sowieso al een eindbaas en ze hebben vergelijkbare stats.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb IF Boateng, baas. Gundogan heb ik op CDM maar lijkt me ook geweldig op CAM en qua goedkope spelers lijkt Draxler me wel een leuk spelertje.
Wellicht ook de Bruyne binnenkort.IF of NIF Kroos?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:10 schreef Maver24 het volgende:
Kroos op CAM is alles wat je nodig hebt, die gast is zo goed, ook al is hij niet snelRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb gewoon de NIF, speelt goed genoegquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Draxler lijkt me ook wel een baas! De Bruyne is sowieso al een eindbaas en ze hebben vergelijkbare stats.
[..]
IF of NIF Kroos?![]()
In Arnhem denken ze nu dat het kampioenschap binnen isquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:06 schreef Freire het volgende:
Labyad ook in seizoen 2014-2015 speler van Vitesse
Ze willen blijkbaar heel graag van hem af in Portugal
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Boh vinger filmpje is weg.
Maar echte bazen hebben het nog in cache en maken er een gif van.
Vinger filmpje?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boh vinger filmpje is weg.
Maar echte bazen hebben het nog in cache en maken er een gif van.![]()
Deel het!![]()
![]()
ik ben gewoon nog even wat packs aan het openen, nu weer Vidal erin en Modric, helaas geen drol waard![]()
Ik had Reus gekocht om te kijken of hij nou beter is dan Schurrle maar dat vind ik niet.
nu weer Cech in een pakje, gaat goed zo![]()
![]()
Reus is beter op LW of LFquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:44 schreef Maver24 het volgende:
Ik had Reus gekocht om te kijken of hij nou beter is dan Schurrle maar dat vind ik niet.
nu weer Cech in een pakje, gaat goed zoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had reus op lw in 433(5) met neymar op false 9, dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:44 schreef Maver24 het volgende:
nu weer Cech in een pakje, gaat goed zo![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik had reus op lw in 433(5) met neymar op false 9, dat waren nog eens tijden
Ik wil deze gaan maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik heb Reus ook op de LW staan maar ik vind Schurrle nou niet veel minder en hij kost ook een stuk goedkoper![]()
Ik had dit
Speelde fantastisch, maar als het niet liep dan wisselde ik naar 41212(2) met reus en pedro in de spits![]()
Ga dit na volgende week weer terugkopen![]()
Wauw leip team.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:56 schreef rolls-reus het volgende:
Ik had dit
[ afbeelding ]
Speelde fantastisch, maar als het niet liep dan wisselde ik naar 41212(2) met reus en pedro in de spits![]()
Ga dit na volgende week weer terugkopen
Ik denk dat je middenveld niet helemaal in balans is, verder is hulk natuurlijk wel geweldig in die rolquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil deze gaan maken.![]()
ik vind de 433(5) echt een leuke formatie, speelt toch net wat anders dan de andere 433 formaties. Ik heb nu Kroos op CF staan en die is heel goed in passen en schieten. de opkomende vleugel spelers kan je dan mooi de diepte insturen en kroos kan daarna weer aansluiten in de spits positie. helemaal top![]()
Ik word weer helemaal leip van dit spel.
Wat nou weerquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik word weer helemaal leip van dit spel.![]()
![]()
lekker packs aan het openen, nu even gestopt, straks wel weer even verder
pulls van vandaag na 100k
Vidal
Cech
Modric
IF Feghouli![]()
Volgens mij ligt het aan mij maar al mijn tegenstanders plakken binnen een seconde aan mij vast en als ik wat doe lijkt het of er een seconde vertraging in zit.quote:
Benzema in een pack.
Is zeker ook maar 8k waard ofzo.
Dubbelequote:Op donderdag 9 januari 2014 22:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Benzema in een pack.
Is zeker ook maar 8k waard ofzo.PSN: DePresident_![]()
Nice pullquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Benzema in een pack.
Is zeker ook maar 8k waard ofzo.![]()
![]()
Ik ga Maver echt een keer uitnodigen om hier packs te openen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En moeilijk om in en hybrid te proppenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
ik wil die Uche nog wel hebben maar die is machtig duur![]()
Waarom vandaag al die packs openen? Dit lijkt me 1 van de slechtste momenten om packs te kopen, zo vlak voor het TOTY.
Spaar je coins dan een paar dagen![]()
![]()
Als ik van dit 50 chem bronze team verlies dan kan ik beter de FIFA disc brekenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goedkoper op de ps4quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:17 schreef Maver24 het volgende:
Die Uche is gewoon 660k
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vind het leuk om packs te openen, ik heb 3,1m coins op de bank staan, kunnen wel een paar packs vanaf. heb ook nog David Silva niet verkocht want die houden we gewoon, 88 rated pull, daar hecht ik een grote waarde aanquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:17 schreef DutchSL het volgende:
Waarom vandaag al die packs openen? Dit lijkt me 1 van de slechtste momenten om packs te kopen, zo vlak voor het TOTY.
Spaar je coins dan een paar dagen![]()
Alleen met handelen verkregen of ook door coins te kopen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om packs te openen, ik heb 3,1m coins op de bank staan, kunnen wel een paar packs vanaf. heb ook nog David Silva niet verkocht want die houden we gewoon, 88 rated pull, daar hecht ik een grote waarde aan![]()
En ik ga nog een keer bij Ajacied7 SMLENO'en.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga Maver echt een keer uitnodigen om hier packs te openen.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alleen met handelen verkregen of ook door coins te kopen?Ik koop geen coins, daar wil ik het risico niet voor nemen om gebanned te worden ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alleen met handelen verkregen of ook door coins te kopen?![]()
FIFA points en coins verkregen door spelers uit packs te verkopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alleen met handelen verkregen of ook door coins te kopen?![]()
Lijkt me niet dat EA daar heel actief op jaagt maar tegelijkertijd EAquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[..]
Ik koop geen coins, daar wil ik het risico niet voor nemen om gebanned te worden ofzo![]()
![]()
Ik maakte gisteren al bijna 2.5k winst op Dunne (36 pace maar wel een Ierse CB) en vandaag bijna 2.5k winst op St.Ledger. Daar moet ik het dan van hebben![]()
![]()
Veel geluk of wachten op de juiste packs? Ik koop regelmatig 1000 punten ofzo en open dan wat premium gold packs maar heb nog niet echt geluk. Laatst Balotelli als beste speler.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
FIFA points en coins verkregen door spelers uit packs te verkopen.![]()
We weten hier inmiddels wel dat Maver veel geluk heeft met packs.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Veel geluk of wachten op de juiste packs? Ik koop regelmatig 1000 punten ofzo en open dan wat premium gold packs maar heb nog niet echt geluk. Laatst Balotelli als beste speler.![]()
Ik kreeg idd zo'n vermoedenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We weten hier inmiddels wel dat Maver veel geluk heeft met packs.![]()
![]()
ik heb zeker veel geluk met pakjes. dan ga ik niet ontkennen. Ik wil dit jaar nog wel een keer Messi uit een pakje halen. afgelopen jaren ieder jaar gelukt maar dit jaar nog niet![]()
Hij ragequit maar hij was beter.![]()
![]()
maar wel de titel gewonnen.
Ieder jaar geluktquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef Maver24 het volgende:
ik heb zeker veel geluk met pakjes. dan ga ik niet ontkennen. Ik wil dit jaar nog wel een keer Messi uit een pakje halen. afgelopen jaren ieder jaar gelukt maar dit jaar nog niet![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan denk ik niet dat hij het zo simpel had neergezet...quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
De legend? Pelé. Misschien een typo"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Was het maar zo'n feest. ik ga er nog altijd van uit dat hij niet in pakjes zit die Pele ondanks dat EA zelf 3 ervan op de markt had gezet afgelopen weekendquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
De legend? Pelé. Misschien een typo![]()
?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik had in 11 en 12 bijzonder weinig geluk.. ehm ik bedoel heel veel geluk met bronze packs (vooral in FUT12 dan) maar in FUT11 had ik weer heel veel geluk met silver packs. Ik had 2x Geovanni in een pack binnen 24 uur.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:34 schreef DutchSL het volgende:
Ik had Messi in 11 en 12 in een pack toen hij niks waard was (relatief dan tov 13 en 14), arme ik.
![]()
C-c-c-c-ombo breakerquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had in 11 en 12 bijzonder weinig geluk.. ehm ik bedoel heel veel geluk met bronze packs (vooral in FUT12 dan) maar in FUT11 had ik weer heel veel geluk met silver packs. Ik had 2x Geovanni in een pack binnen 24 uur.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: