stapelen en imbus schroefjes erdoorheen?quote:Hoe gaat zoiets normaal gesproken in zijn werk?
Alles goed aadraaien of anders houtlijm ertussen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:17 schreef Truffeldoos het volgende:
Ja, zover was ik nog welMaar hoe krijg ik dat geheel stabiel?
uhm de schroefjes goed aandraaien?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:17 schreef Truffeldoos het volgende:
je bent geen man, dus ik ga er van uit dat je de handleiding hebt gelezen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:21 schreef Truffeldoos het volgende:
Ik voel me zo a-technisch. Terwijl ik wel een boekenplank op kan hangen of een kast in elkaar kan zetten![]()
Ja, ik begrijp het concept. Stapelen, schroefjes erdoorheen en aandraaien. Maar ik heb alles al proberen te passen maar op het 'hokje' past geen enkele schroef. Lijkt het.
Die zit er dus niet bij. En online ook niets te vinden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent geen man, dus ik ga er van uit dat je de handleiding hebt gelezen?
heb je een pic van het probleem? ik begin nu nieuwsgierig te worden?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:23 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Die zit er dus niet bij. En online ook niets te vinden.
Kom op, ik moet dit toch kunnen?
Hahaha.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een pic van het probleem? ik begin nu nieuwsgierig te worden?
Moeren aandraaien tot ze niet verder kunnen, zo moeilijk is het toch niet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:17 schreef Truffeldoos het volgende:
Heb je m ondersteboven gemonteerd?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:27 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik heb dus twee paaltjes, twee plateaus en 1 hok. Ik heb 1 schroef die je aan twee kanten kunt gebruiken, 1 schroef die, naar ik aanneem, bovenop moet omdat je die maar aan 1 kant kunt gebruiken, 1 paal waar 1 schroef uit steekt en dan de rest dus.
Wat doe ik in godsnaam fout
Ja, maar ik krijg het niet gestapeld. Ik wist niet dat ik zo a-technisch kon zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Moeren aandraaien tot ze niet verder kunnen, zo moeilijk is het toch niet?
Nee, nee. Ik heb nog niks gemonteerd.quote:
wat bedoel je met aan 2 kanten aandraaibaar?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:30 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Nee, nee. Ik heb nog niks gemonteerd.
Ik zal het iets duidelijker uitleggen.
Ik heb in totaal: 2 paaltjes, twee plateaus, dat hokje, 2 schroeven en een aandraaiding (ja even heel vrouwelijk).
Uit 1 van die paaltjes steekt al een schroef. 1 van de overige schroeven is aan twee zijden aandraaibaar, de andere aan 1 zijde.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:31 schreef jogy het volgende:
Foto maken en uploaden op imgur.com graag.
Hok op de grond zetten, paal waar schroef uitsteekt met een moer aan dat hok verbinden (dus schroef onderaan), tweezijdige schroef in paal draaien en plateau op die schroef plaatsen, tweede paal op het plateau en schroef vastdraaien en dan laatste plateau met die laatste eenzijdige schroef op de tweede paal vastzetten...klaar!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:27 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik heb dus twee paaltjes, twee plateaus en 1 hok. Ik heb 1 schroef die je aan twee kanten kunt gebruiken, 1 schroef die, naar ik aanneem, bovenop moet omdat je die maar aan 1 kant kunt gebruiken, 1 paal waar 1 schroef uit steekt en dan de rest dus.
Wat doe ik in godsnaam fout
Ja, zo dacht ik het dus ook! Maar dan moet ik dus even een gat in het stof maken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Hok op de grond zetten paal waar schroef uitsteekt met een moer aan dat hok verbinden (dus schroef onderaan), tweezijdige schroef in paal draaien en plateau op die schroef plaatsen, tweede paal op het plateau en schroef vastdraaien en dan laatste plateau met die laatste eenzijdige schroef op de tweede paal vastzetten...klaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |