SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt TaibbiEr staat nog een vraag voor u open!!
Bedoelde niet de TT hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:05 schreef theguyver het volgende:
True.. ff niet zo goed over nagedacht.
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR goed nieuws
http://www.volkskrant.nl/(...)w-in-Nederland.dhtml
Voel me niet echt goed neequote:Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ogh jee hoezo dat?
jij ook al ziek aan het worden?
Zit je thuis of op werk?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voel me niet echt goed nee![]()
Nú kan ik wel slapen. Klotezooi
Ik ben meestal vrij snel klaar in een schoenenwinkel hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:10 schreef theguyver het volgende:
Vind altijd grappig ik zelf in een schoenen winkel.
8 minuten max
Met vriendinnen.
8 schoenen winkels 5 uur later en zwaar uitgehongerd/ uitgedroogt later.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:33 schreef essnhills het volgende:
Hoi
[..]
Ik ben meestal vrij snel klaar in een schoenenwinkel hoor
*loopt naar verkoopster* 'Hoi, verkopen jullie ook maat 35?'
Scenario 1: 'Ehm, nee." 'Oke, tot ziens' *loopt winkel uit*
Scenario 2: 'Ja een paar geloof ik, even zoeken.' ... 'Ja we hebben een paar schoenen in maat 35' *past de 3 paar gevonden schoenen* 'Hmm nee is niks. Dank u, tot ziens'
Scenario 1 komt vaker voor dan scenario 2![]()
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:45 schreef theguyver het volgende:
[..]wow wat heb jij kleine voeten.
Hoax!quote:
Wauwquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Geen pretje in Nederland kan ik je vertellen![]()
Nee inderdaad, mja zoals Mexicanobakker al zegt, ben je idd maar 1,5mtr?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Geen pretje in Nederland kan ik je vertellen![]()
Ja, er zijn schandalig weinig schoenen in maat 35 in Nederlandquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Wauw
Ben aan het zoeken naar sneakers in 35, maar dan kom ik toch echt bij de kindermaatjes uit..
Ik ben 1.64quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee inderdaad, mja zoals Mexicanobakker al zegt, ben je idd maar 1,5mtr?
wat schattig
Ooooh nee dat valt me ben zelf niet veel langer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, er zijn schandalig weinig schoenen in maat 35 in Nederland![]()
En kindermaten hebben, naast het uiterlijk natuurlijk, ook een andere pasvorm![]()
![]()
Meestal is het iets als 'Ik ga op vakantie en ik neem mee: Extra ruimte in m'n koffer voor schoenen!'
Ik kom terug van vakantie en ik neem mee '5 paar schoenen die ik pas![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ben 1.64
Niet zo heel groot maar ook weer niet superklein
Keek bij webshops in zweden en duitslandquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, er zijn schandalig weinig schoenen in maat 35 in Nederland![]()
En kindermaten hebben, naast het uiterlijk natuurlijk, ook een andere pasvorm![]()
![]()
Meestal is het iets als 'Ik ga op vakantie en ik neem mee: Extra ruimte in m'n koffer voor schoenen!'
Ik kom terug van vakantie en ik neem mee '5 paar schoenen die ik pas![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |