Dan zijn er toch nog een hoop lurkersquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel loslopen met 156 unieke bezoekers in 9 dagen.
En dan zijn de hits op de plaatjes in de SC uiteraard niet meegerekend.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zijn er toch nog een hoop lurkers
Tuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar in GAM lijkt me niks, zou een apart webDiplomacy topic in POL kunnen, du_ke, Hexa?
Gaat ook wel hard. Denk dat ik op zeker drie apparaten en meerdere ip adressen in heb gelogd daar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zijn er toch nog een hoop lurkers
quote:
Thnx! Kun je de mailadressen zien die ik heb gebruikt of moet ik je die even DM-en?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mmmhh, zal even kijken wat er mis gaat. Waarom je geen mail krijgt.
Die kan ik zien. Ze zijn gebounced omdat de server zou zijn geblocked, maar er worden nog wel meer adressen gebruikt van jouw provider, dus lijkt mij een foutje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Thnx! Kun je de mailadressen zien die ik heb gebruikt of moet ik je die even DM-en?
Als het puur een kwestie van registreren is en verder niets, laat het dan maar voor wat het is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die kan ik zien. Ze zijn gebounced omdat de server zou zijn geblocked, maar er worden nog wel meer adressen gebruikt van jouw provider, dus lijkt mij een foutje.
Verder worden er geen mails verstuurd, maar ik kan het adres aanpassen als je wil.
Nee, het is een open source pakketje. Ik heb het alleen geinstalleerd op mijn eigen server om zo met de POL SC niet tussen een miljard mensen over de wereld te zitten op de originele locatie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het puur een kwestie van registreren is en verder niets, laat het dan maar voor wat het is.
Heb jij dit allemaal zelf opgezet en gemaakt?
Ben enorm nieuwsgierig naar hoe i-net dip werkt en zal als Remlof een apart topic heeft gemaakt wel wat extra info posten.
Nu weet je ons IP en wachtwoord, scheize.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het is een open source pakketje. Ik heb het alleen geinstalleerd op mijn eigen server om zo met de POL SC niet tussen een miljard mensen over de wereld te zitten op de originele locatie.
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Verplicht zo'n perkamenten wang vol poeder zoenen. Brr.
Dat is wat anders. Maar verplicht een zoen geven gaat er bij mij gewoon niet in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:11 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb geen ervaring met kinderen hebben, maar ik zou ze wel aansporen om niet al te overdreven te reageren als oma kusje wil geven.
Overdreven in welke zin? Tegenspartelen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:11 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb geen ervaring met kinderen hebben, maar ik zou ze wel aansporen om niet al te overdreven te reageren als oma kusje wil geven.
Met tegenspartelen ben je al weer een stap te ver volgens mij. Dan is er namelijk al sprake van enige dwang van de andere partij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Overdreven in welke zin? Tegenspartelen?
Ik vond het vroeger walgelijk, ik wilde het helemaal niet maar ik kreeg geen keus. Dat zou ik zelf niet met een kind doen.
Ja, dat lijkt mij ook. Zowel kind als oma moeten gewoon weten dat het kind zelf kiest wat het wil hierin.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Met tegenspartelen ben je al weer een stap te ver volgens mij. Dan is er namelijk al sprake van enige dwang van de andere partij.
Volgens mij is het sowieso lastig te verplichten als ze het écht niet willen, kinderen kennende.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Maar verplicht een zoen geven gaat er bij mij gewoon niet in.
Precies, bij ons wordt er standaard wel uitgegaan van een kus maar als hij zich afwendt of iets dergelijks gaan we niet verder met dit op te dringen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Zowel kind als oma moeten gewoon weten dat het kind zelf kiest wat het wil hierin.
Ja maar als een kind tegenspartelt is het een vreemde oma die dan nog doorgaat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Overdreven in welke zin? Tegenspartelen?
Ik vond het vroeger walgelijk, ik wilde het helemaal niet maar ik kreeg geen keus. Dat zou ik zelf niet met een kind doen.
Jouw kinderen krijgen dan ook al een pipa bij hun vierde verjaardag.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:11 schreef De_Guidance het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:18 schreef waht het volgende:
[..]
Jouw kinderen krijgen dan ook al een pipa bij hun vierde verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |