Hoe gaat ze het bier dan brengen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Met een ketting vast aan het keukenblok.
Beide denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat aan mannen of vrouwen gevraagd?
Nummer 6 is duidelijk een prostituee.quote:
Elektrische trolley.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe gaat ze het bier dan brengen?
Voor mij als vrouw is het best moeilijk om te zien dat vrouwen ook zelf kiezen voor de strengere kleding.quote:
Andersom zal het ook moeilijk te zien zijn hoe westerse vrouwen zich etaleren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij als vrouw is het best moeilijk om te zien dat vrouwen ook zelf kiezen voor de strengere kleding.
Oh ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:47 schreef waht het volgende:
[..]
Andersom zal het ook moeilijk te zien zijn hoe westerse vrouwen zich etaleren.
Nu ja, ik denk niet dat ze een gay parade in Baghdad zouden toestaan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat denk ik ook.
Maar het blijft natuurlijk wel een feit dat alleen de vrouwen iets wel of niet mogen tonen.
Die is niet voorbehouden aan mannen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef waht het volgende:
[..]
Nu ja, ik denk niet dat ze een gay parade in Baghdad zouden toestaan.
Ik bedoel maar dat voor iedereen kledingvoorschriften gelden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is niet voorbehouden aan mannen.
Voor de gemiddelde man toch niet. Voor vrouwen daarentegen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:49 schreef waht het volgende:
[..]
Ik bedoel maar dat voor iedereen kledingvoorschriften gelden.
Wel in Kadiköy-Istanbul.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef waht het volgende:
[..]
Nu ja, ik denk niet dat ze een gay parade in Baghdad zouden toestaan.
Oké, maar het gaat dan toch nog om heel veel vrouwen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:51 schreef De_Guidance het volgende:
Buiten Saudi-Arabië en Pakistan lijken burka's niet echt populair als je naar die lijst kijkt.
Met toeristische kleding hoef je in bepaalde plekken echt niet aan te komen. Verder hebben vrouwen in sommige landen minder rechten ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde man toch niet. Voor vrouwen daarentegen.
Of wil je gaan beweren dat vrouwen in burka's gelijke rechten hebben als mannen.
Graaiers.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel in Kadiköy-Istanbul.![]()
Maar daar zitten ook alle rijke mensen.
Vrouwen zijn de nieuwe rokers.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:53 schreef waht het volgende:
[..]
Met toeristische kleding hoef je in bepaalde plekken echt niet aan te komen. Verder hebben vrouwen in sommige landen minder rechten ja.
Rokers ook, zie Obama.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:57 schreef arjan1112 het volgende:
Onzin, vrouwen zijn juist overal de baas
Meer roken is ook bijzonder ongezond.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:04 schreef arjan1112 het volgende:
Als Obama stiekem rookt, dan kan dat nooit meer dan 2 sigaretten per dag zijn, overal is een verbod en hij staat altijd in de belangstelling
De boerka (nummer 1) is buiten Afghanistan dan ook een marginaal verschijnsel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:51 schreef De_Guidance het volgende:
Buiten Saudi-Arabië en Pakistan lijken burka's niet echt populair als je naar die lijst kijkt.
Wat een kneusje is het ook.quote:Weer is er sprake van frictie tussen justitie en Edwin de Roy van Zuydewijn, de voormalige echtgenoot van prinses Margarita.
Foto: ANP
Het Openbaar Ministerie wil DNA bij hem afnemen naar aanleiding van een geval van valsheid in geschrifte waarvoor De Roy van Zuydewijn in augustus vorig jaar is veroordeeld tot een taakstraf.
Nee man hij is een baas.. mooi op een spaans landgoed wonen waarvan de huur door vrienden en familie word betaaldquote:
Dan nog is het een kleinzerige aandachtshoer. In elk ander land had de geheime dienst hem niet onderzocht maar opgeruimd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nee man hij is een baas.. mooi op een spaans landgoed wonen waarvan de huur door vrienden en familie word betaald
Maar niet voor de verzekeraars.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:58 schreef arjan1112 het volgende:
Dat er genetisch is bepaald wie gaat roken en wie niet, is nieuw voor me.
Wat hebben rokers toch merkwaardige idealen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nee man hij is een baas.. mooi op een spaans landgoed wonen waarvan de huur door vrienden en familie word betaald
Nee, dat is Bankenfuhrer Voorschrift.quote:
Kut, staan ze morgen hier op de stoep.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:59 schreef arjan1112 het volgende:
De broer van Betyar is opgepakt.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nen-op-een-dag.dhtml
Geen leuke moeders vandaag?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:36 schreef betyar het volgende:
Godverdomme, allemaal opa's en oma's op de zwemles van mijn zoon.
Twee van die kwebbelkutten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen leuke moeders vandaag?
Arme jij.
Niemand komt aan betyar z'n kiddo's.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef betyar het volgende:
Effe een mannetje op zijn flikker geven, heeft de DS van dochter afgepakt, oma doet niks.......
Correct.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niemand komt aan betyar z'n kiddo's.
Ik moet doorgaans kostelijk lachen om mijn bijdragen hier.quote:
Is al weer een tijdje geleden dat ik om je moest lachen. Doe eens beter je best.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:04 schreef waht het volgende:
[..]
Ik moet doorgaans kostelijk lachen om mijn bijdragen hier.
Dan lacht er tenminste nog iemand om je.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:04 schreef waht het volgende:
[..]
Ik moet doorgaans kostelijk lachen om mijn bijdragen hier.
Remlof, wij zijn niet lief.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef remlof het volgende:
Dan lacht er tenminste nog iemand om je.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:31 schreef arjan1112 het volgende:
is het dit jaar nou echt zoveel kouder dan normaal in de vs ..
in denver is het bv. gewoon 5 graden boven 0... in Florida 20 graden.. enz
Ze heeft gewoon gelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft best dikke tieten voor een chineesje met haar racistische boek..
http://www.volkskrant.nl/(...)het-beter-doen.dhtml
Wat zou er gebeuren als in Nederland iemand dat ging onderzoeken en er een boek over schreef ?quote:
Dan zou het Zwarte Piet-gehuil een peulenschil lijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als in Nederland iemand dat ging onderzoeken en er een boek over schreef ?
die mevr. is chinees hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:43 schreef betyar het volgende:
Dat komt omdat de Joden alles mogen, als je ze tegenhoudt word je als antisemiet bestempeld, een verwijzing naar de holocaust ligt uiteraard ook meteen op de tong bij ze.![]()
![]()
quote:
De kop alleen al.quote:'Tijgermoeder' brult VS weer wakker: waarom Joden en Indiërs het beter doen
Bah.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Rotsen klappen in Canada uit elkaar.
Volgende week kan je weer flink gaan stoken als het goed is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Rotsen klappen in Canada uit elkaar.
Ik stook al vanaf oktober.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende week kan je weer flink gaan stoken als het goed is.
Hopelijk wordt het geen winter.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende week kan je weer flink gaan stoken als het goed is.
Zeer herkenbare zaken. En dan sta jij nog niet eens bekend als "de IT'er".quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:15 schreef De_Guidance het volgende:
Ik mag de computer van de buurvrouw fixen. joepie
Goed zo, doe je eindelijk ook wat voor je medemens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:15 schreef De_Guidance het volgende:
Ik mag de computer van de buurvrouw fixen. joepie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |