Wat voor kraan zit er op? Een normale of een thermostaatkraan? Zou je een foto kunnen uploaden?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:22 schreef kyle24 het volgende:
het is een twee onder 1 kap woning. sinds wij erin zitten heeft die niet gewerkt en de radiator op de andere slaap kamer wel.
er zit op die radiator alleen een ontluchtingsnippeltje en een kraantje om het leeg te laten lopen.
En sinds wanneer zit je er in?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:22 schreef kyle24 het volgende:
het is een twee onder 1 kap woning. sinds wij erin zitten heeft die niet gewerkt en de radiator op de andere slaap kamer wel.
er zit op die radiator alleen een ontluchtingsnippeltje en een kraantje om het leeg te laten lopen.
Klinkt als een hardnekkige luchtbel. Maar zoals Klipper al zegt: een overzichtsfoto zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef kyle24 het volgende:
Nee steenkoud, er komt uiteraard wel water onderuit de radiator. toen de ketel vanmiddag zijn automatische ontluchtingscyclus deed hoorde ik wel water in de leiding. enige wat ik voelde was bovenin de aanvoer leiding bij het plafond was die lauw. en niet warmer geweest dan dat.
Nu net even gevoeld. radiator is gewoon koud. aanvoer leiding ook.
Hee ik zal dit even proberen als ik vanmiddag weer thuis ben. Dit heb ik nog niet geprobeerd moet ik nog andere handelingen doen zoals andere radaitoren dicht draaien zodat die alleen naar die radiator pompt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:33 schreef klipper het volgende:
Even tijdelijk de pompsnelheid verhogen, kijk hiervoor op blz. 67 voor hoe je het menu in koet komen en blz. 66 voor parameter P28 en P29
P29 even van 6 op 8 zetten en P28 van 2 op 6 zetten, wordt de radiator dan wel warm?
Heb je de rest dicht gedraaid toen je dat deed? Zo nee, draai alles behalve de desbetreffende radiator eens dicht en laat dit eens een dag lang zo draaien.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:14 schreef kyle24 het volgende:
Hee klipper het is gelukt heb de instellingen veranderd en hij wordt nu warm. Alleen nu blijftde onderkant van de radiator koud hoe is dit op de lossen dan? Onluchten helpt niet via de onluchtingsnippel bovenop. Er zit op die radiator ook geen voetventiel
Dat de onderkant koud blijft heeft met de doorstroming te maken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:14 schreef kyle24 het volgende:
Hee klipper het is gelukt heb de instellingen veranderd en hij wordt nu warm. Alleen nu blijftde onderkant van de radiator koud hoe is dit op de lossen dan? Onluchten helpt niet via de onluchtingsnippel bovenop. Er zit op die radiator ook geen voetventiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |