SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg potentiėle topshow, presentatoren die undercover worden belaagd door buurttokkies enzo.quote:Waar moeten pedofielen wonen? Manuel Venderbos gaat logeren bij pedofiel Marthijn en ervaart hoe het is om in een straat te wonen waar iedereen je haat. Johan Eikelboom gaat samen met pedofiel Ricardo terug naar de plekken waar hij ooit woonde en werd weggejaagd. Een bizarre rondreis kris kras door Nederland. Confrontaties met woedende buurtbewoners en een interview met Jules Mulder, behandelaar van pedofielen.
Vanavond om 21:55 na TV / The Undateables #6 Probleem zit tussen de wielen...:')
Zijn die twee presentatoren niet beiden homo?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:04 schreef tralalala het volgende:
Manuel gaat zich in elkaar laten rammen?
Hij werkt bij de EO dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zijn die twee presentatoren niet beiden homo?
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Specularium het volgende:
Gaat het weer over homo's in Rusland?
Jep, tweeluikquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Specularium het volgende:
Gaat het weer over homo's in Rusland?
Nuance is je vreemd zie ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon wegwezen uit zo'n kutland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |