quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef Rodawa het volgende:
Heel zwoel kijken en knipogen terwijl je vraagt: "heeee.... kan je me vertellen waar de bananen liggen?"
TS kan dan vervolgens heel subtiel één banaan kopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef Rodawa het volgende:
Heel zwoel kijken en knipogen terwijl je vraagt: "heeee.... kan je me vertellen waar de bananen liggen?"
Leg de nadruk op 'bananen' en lik eventueel je lippen af als je zelfvertrouwen op dat moment hoog is.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:13 schreef oLexie het volgende:
Als je echt heel verlegen bent, 06 opschrijven, iets van iets minder dan vijf of tien euro kopen, geld en nummer geven, zeggen dat hij de rest mag laten zitten EN DAN KEIHARD WEGRENNEN.
Als je echt heel verlegen bent, 06 opschrijven, iets van iets minder dan vijf of tien euro kopen, geld en nummer geven, zeggen dat hij de rest mag laten zitten EN DAN KEIHARD WEGRENNEN.
Wel bij voorkeur een moeilijk product waardoor jullie samen de hele winkel door moeten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:55 schreef Plofkipje het volgende:
"Hey jij bent vast wel aardig genoeg om mij te vertellen waar random product ligt'.
Appeltje eitje,
Dat je dan ook terwijl je er heen loopt al heel paniekerig om je heen kijkt en terwijl je het briefje geeft al half met je hoofd richting de vluchtroute kijkt. En zogauw hij het pakt al rennend "LAAT DE REST MAAR ZITTEN" schreeuwtquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:13 schreef oLexie het volgende:
Precies, jij snapt mijquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel bij voorkeur een moeilijk product waardoor jullie samen de hele winkel door moeten.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef Rodawa het volgende:
Leg de nadruk op 'bananen' en lik eventueel je lippen af als je zelfvertrouwen op dat moment hoog is.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:59 schreef Prospos het volgende:
Koop een komkommer en een pot vaseline en vraag of hij jouw komkommer wilt zijn. Als hij ja zegt kan je meteen de komkommer terugleggen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:04 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Koop een pakje condooms en vraag dan 'kun je me laten zien hoe deze werken?'
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zal maar even weer de volwassene uithangen en een serieuze tip geven omdat ieder ander maar wat zit te lollen:
Bommelding. Laat een vriend een bommelding doen op het moment dat je bij hem bent. Moeten jullie beide naar buiten en direct wat om over te praten. Zo'n moment kan je ook verbinden omdat emoties dan extra op spelen. Gewoon angstig doen en wel wat proberen te praten met hem daarna.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zal maar even weer de volwassene uithangen en een serieuze tip geven omdat ieder ander maar wat zit te lollen:
Bommelding. Laat een vriend een bommelding doen op het moment dat je bij hem bent. Moeten jullie beide naar buiten en direct wat om over te praten. Zo'n moment kan je ook verbinden omdat emoties dan extra op spelen. Gewoon angstig doen en wel wat proberen te praten met hem daarna.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |