Elk weekend tussen 12:00 en 14:00 stemt mijn muzikale straling af op het leukste middagprogramma van het weekend genaamd Timur Open Radio. In dit programma zitten een aantal vaste items die wekelijks voorbij komen zoals Mama Appelsap, De Leukste luisteraar en Flirt je stijf. Dat laatste item levert wekelijk hilarische taferelen en ongemakkelijke situaties op. In dit item zijn er namelijk 2 luisteraars die in worden gebeld, we noemen ze voor het gemak even luisteraar A en luisteraar B. Luisteraar A wordt ingebeld en luisteraar A is altijd de gene die een flirt wil uitbrengen. Luisteraar B is de luisteraar die geflirt wordt en wordt in een later stadium ingebeld. Als luisteraar B in gaat op de flirt dan krijgen luisteraar A en luisteraar B een geheel verzorgd etentje met alles erop en eraan. Als luisteraar B niet in gaat op de flirt, krijgt luisteraar B 75 euro en staat luisteraar A met lege handen.
Voorheen zat ik altijd schaterlachend te luisteren naar dit item en verheugde ik me er op. Helaas was het afgelopen zondag anders aangezien luisteraar A een flirt wilde uitbrengen naar mijn vriendin(luisteraar B dus) Ook wordt er aan luisteraar B gevraagd tijdens dit item wie degene kan die de flirt is. Tot overmaat van ramp wist mijn vriendin niet goed met zekerheid te durven te zeggen wie de flirt is en dat ze op dit moment met meerdere jongens '' in zee zou kunnen gaan ''
Klacht: Vriendin die mij belazerd, vriendin die meerdere flirts heeft, vriendin die gewillig is
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis