quote:Ondanks de pil kun je alsnog buikkrampen hebben.
Op zondag 6 oktober 2002 13:29 schreef sefer het volgende:
De pil en een tampon.
Oja zorg goed voor hygiene..was je evt een keer extra,of doe een bodyspray op tegen nare luchtjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Brennie op 06-10-2002 13:38]
quote:Mijn excuses, ik antwoordde eigenlijk alleen uit eigen ervaring.
Op zondag 6 oktober 2002 13:37 schreef Brennie het volgende:[..]
Ondanks de pil kun je alsnog buikkrampen hebben.
quote:Geeft niks,het is fijn dat je geen last van buikrampen hebt door de pil
Op zondag 6 oktober 2002 13:40 schreef sefer het volgende:[..]
Mijn excuses, ik antwoordde eigenlijk alleen uit eigen ervaring.
.
quote:wat denk je nou zelf... als ik ongesteld ben dan is het de hele week lekker grote truien aan en veel chocolade eten en paracetamols....
Op zondag 6 oktober 2002 13:56 schreef bumberklevers het volgende:
en wat kan je het beste van kleding aan hebben mooi strak of lekker losjes?
De pil verminderd naar mijn ervaring de buikpijn wel, maar haalt het niet helemaal weg. Door de pil heb ik zelf veel minder bloedverlies, en ook minder buikpijn daardoor.
Geurtjes weet ik ook niet, gewoon goed vaak verschonen en schoon houden helpt bij mij al goed.
quote:Iedere vrouw is anders.. het is absoluut niet gezegd dat je geen klachten krijgt als je de pil maanden doorslikt hoor.
Op zondag 6 oktober 2002 16:16 schreef ivetje het volgende:
Je kan ook gewoon de pil doorslikken natuurlijk. Ik doe dit zelf ook 3 maanden achter elkaar, en dan wordt ik de keer daarop ongesteld. Daarna gewoon weer 3 maanden niet...en nee, het is niet slecht of wat dan ook. In de yes werd deze vraag ook gesteld, en daar stond in dat het verder geen kwaad kan...je kan alleen tussendoor bloedingen krijgen (heb ik zelf nooit last van)
quote:Elke 10 minuten deo? Daar gaat je lichaam alleen maar op reageren meis! Kap daar maar mee.
Op zondag 6 oktober 2002 13:36 schreef bumberklevers het volgende:
maar als je een werk dag heb van 9 tot 21 dan gaat dat zo moeilijk
en deorant helpt vaak maar net 5 a 10 min
Als je je echt onprettig blijft voelen van de gedachte zet je toch gewoon zo'n heerlijke interieurverfrisser onder je kassa
Je moet trouwens zitten aan je kassa. Staan is in die dagen veel te zwaar. Een goede stoel is je baas je eigenlijk verplicht. Op den duur krijg je anders steeds meer klachten.( Staan mogen kassieres eigenlijk helemaal niet van de abo-wet.)
Mocht je tussendoor even willen wassen: vul een plastic fles met water en ga op de wc zitten. Schenk het water met je rechterhand langzaam uit over je geslacht en was je met je schone linkerhand. Hele volksstammen doen dat: ook in Nederland.
Naderhand met wcpapier drogen. En je handen opnieuw wassen.
Gebruik nooit zeep om je geslacht mee te wassen en beter ook geen intiemsprays. Dat is slecht voor je zuurgraad en dan kan het idd extra gaan ruiken en kriebelen enzovoort. Voor de vrouwelijke hygiëne is er Lactacyd verkrijgbaar bij de drogist. Zeep voor tussendoor, reinigingsdoekjes en een douche voor na menstruatie of gemeenschap. Staat naast de tampons en het maandverband op het schap.
Ik ben vaak uren onderweg en heb een deels staand beroep: heel vervelend in die dagen inderdaad. Ik slik dan Neurofen 400 van de drogist en neem extra absorberende tampons en een reserve slip mee voor als het mis mocht gaan. In praktijk gaat het bijna altijd goed....
quote:Chocola? Jakkie, als ik iets niet lekker vind dan is het wel chocola. Sterker nog (ongesteld of niet); ik word er misselijk van.
Op zondag 6 oktober 2002 14:47 schreef Aien het volgende:
Oh, en gee zoute dingen eten! Daar krijg je meer buikpijn van! weet niet precies hoe het zit maar het is wel waar. Eet bij een vreetbui dus chocola ofzo, geen drop of chips.
Oke.. krampen? Pijnstiller nemen.
Geutjes? Uhmm... deo, wassen, betere hygiëne?
vaak drink ik dan warme melk.
zout eet ik toch albijna niet alleen als het al in het product zit anders niet.
bij mij vorige werk was dat heel raar ik was hoevenier en toen ik ontgesteld was krijg je ook krampen maar niet bij je baarmoeder maar bij je kuiten. een vrouwelijke colega zij dat dat normaal is als je dat werk doet. ik vond het wel vreemd.
en die intrieurvervrisser ik denk eerder dat mijn colgeas raar gaan kijken den ik zo als ze dat weten van mij mag het wel, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |