AchtergrondinformatieBeste vrind0n en vrindinn0n,
Ik heb dus eigenlijk al sinds mijn twaalfde een ranzige nagel bij mijn grote teen. Nu heb ik dat kreng meermalen laten behandelen. Enige keer dat het met succes was behandeld was met pillen.
Helaas ging ik een half jaar later werk doen waar het vochtig was en groeide de infectie weer terug. Toen was ik iets van zeventien.
Nu ben ik wat jaartjes ouder en heb ik geprobeerd om met azijn en dat soort meuk mijn nagel in te smeren. Geen resultaat. Sterker nog, de schimmel begint naar mijn inziens agressiever te worden.
In plaats van een vale gelige kleur begint nu de infectieplek (rechtsbovenin de nagel) donkergele tot zwarte kleuren aan te nemen.
Er moet dus nu echt iets aan gebeuren, anders krijg ik doodzwarte nagels zoals ik weleens bij cliënten van mij heb gezien
De vraagHeeft iemand hier ervaring met het laten laseren van je nagels? Ik ben er klaar mee om van die sneue zalfjes te gebruiken, die hebben geen zin bij mijn nagel.
Ik wil graag weten of het bij sommigen gelukt is met laseren. Het is een verdomd dure behandeling namelijk. Heb gebeld naar een ziekenhuis en daar kost het mij voor die ene pauperteen 350 euro.
Straks helpt het voor geen drol en ben ik 350 euro armer.