De Galaxy S5 krijgt geen SD805.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:17 schreef Iemand91 het volgende:
én heeft snellere CPU (als de ONE opvolger dus de Snapdragon 800 krijgt en niet de 805; hoewel in de praktijk natuurlijk ook weinig verschil tussen die 2).
ik heb beide, als dat icoontje weg zou kunnen zou ik dat helemaalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb liever het percentage dan de batterij tbh. Heb alleen nog geen optie kunnen vinden om het batterijicoontje weg te kunnen halen.
Dat bedoel ik dus, nu zit ik naar beide te staren terwijl ik alleen het percentage wil.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb beide, als dat icoontje weg zou kunnen zou ik dat helemaalvinden
Dat vind ik twee noemenswaardige minpunten, daarnaast krijg ik Google Now niet meer gestart met een long press op home en heb ik geen Flash meer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
afgezien van het batterij-kleurtje en afgeronde hoekjes merk ik er ook weinig van
Dat is al een oude render, door een fan gemaaktquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:55 schreef Skillstorm het volgende:
http://static.knowyourmob(...)_2.jpg?itok=pmxmo_48
Dat blijkt het echte design van de nieuwe One.
Ziet er al stukken beter uit.
Dan weet ik het niet meer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is al een oude render, door een fan gemaakt
Een One met een extra knop op het htc logo, jamang.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:55 schreef Skillstorm het volgende:
http://static.knowyourmob(...)_2.jpg?itok=pmxmo_48
Dat blijkt het echte design van de nieuwe One.
Ziet er al stukken beter uit.
je terug knop onder in t scherm gebruikenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wellicht dat hier iemand mijn vraag kan beantwoorden.
Heb een HTC one SV.
Als ik bv hier op forum iets wil plaatsen staat mijn toetsen bord op het scherm precies op de button 'invoer'. Dit is pas sinds de laatste update (van een paar weken terug). Bij de oude versie had je op toetsenbord een pijltje waarmee je toetsenbord weg kon schuiven.
Is hier nu een andere oplossing voor mogelijk?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
je terug knop onder in t scherm gebruiken
Is dat zo ver gezocht/onmogelijk dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:08 schreef videonatic het volgende:
[..]
Een One met een extra knop op het htc logo, jamang.
Welk OS? Android identificeert sinds een tijdje al als MTP-apparaat ipv UMS.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:00 schreef Vagos het volgende:
Voor de mensen die hebben geüpdate, kunnen jullie je telefoon met de PC verbinden? Bij mij herkent ie hem niet als extern opslagmedium maar kun je hem alleen opladen of als wifi-hotspot etc. gebruiken.
Android 4.3quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Welk OS? Android identificeert sinds een tijdje al als MTP-apparaat ipv UMS.
Net even getest, de eerste keer kwam 'ie bij mij alleen als CD-drive, met als inhoud de HTC-drivers, bij Deze Computer te staan. USB-kabel er opnieuw ingedaan en toen kwam er wel een 'HTC One' bij de apparaten te staan.quote:
quote:De opvolger van de HTC One is vastgelegd in een hands-on-video van maar liefst 12 minuten.
In de video wordt onder meer bevestigd dat het apparaat twee camera's heeft. Daarmee moet het mogelijk worden om achteraf scherp te stellen.
Het uiterlijk van het toestel, met de codenaam M8, is verder grotendeels gelijk gebleven aan dat van de HTC One.
Het is zeer ongebruikelijk dat een nieuwe smartphone al zo uitgebreid te zien is voor de verschijning van het toestel. De aankondiging van het apparaat wordt op 25 maart verwacht tijdens een evenement in Londen en New York.
HTC lijkt een onderzoek te zijn gestart naar het lek, meldt Ausdroid op basis van inmiddels verwijderde tweets door HTC-bestuurder Jeff Gordon. Daarin schrijft hij dat het bedrijf het unieke IMEI-nummer uit de video heeft kunnen opmaken.
Die HTC manager (of wat voor hoge functie die man heeft) was niet bepaald blij hiermee. Ik heb de tweets gezienquote:
Dat haal ik nooit. Alleen als ik Wi-Fi en data verbinding uitzet, met energiebesparing aan en de hele dag niks doe.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:42 schreef Albert86 het volgende:
Nice. Vanmorgen accu op 100% en nu nog 75% over. En heb energiebesparing uit.
volgens collega kon het (bij mij) liggen aan het modem van KPN glasvezel, als ik er een losse draadloze router tussen zou zetten zou het verholpen moeten zijn...quote:Op maandag 3 maart 2014 14:06 schreef Awesome_ het volgende:
Is er inmiddels al een oplossing voor die whatsappdelay op inkomende berichten?
Dit is echt mijn enige nadeel wat ik heb ondervonden sinds ik van iOS af kom.
oké, hoef ik dat dus niet te proberenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:14 schreef .Neovo. het volgende:
Nope, probleem bij Android. Op 3g komen ze direct binnen. Ik had dit probleem ook met mijn Desire S. Andere routers werken ook niet. Zowel UPC bij vrienden als KPN (wat wij hebben).
Dat idee heb ik ook,...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:11 schreef warp995 het volgende:
Sinds ik 4.4 heb gaat hij naar mijn idee sneller leeg...
Dan heb je er niks mee gedaan, want je hebt toch wel een drain van 2% per uur, minimaal?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat haal ik nooit. Alleen als ik Wi-Fi en data verbinding uitzet, met energiebesparing aan en de hele dag niks doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |