quote:
Ziet er meer uit als een natte droom. Wat ze ook zelf toegeven.
Removable storage doet HTC met hun toptoestellen niet meer aan sinds de HTC One X dus dat hoef je ook niet te verwachten. Het gaat bij smartphones juist de kant op dat alles maar in de cloud moet (waar ik het overigens niet mee eens ben; doe mij ook maar eigen storage)
Ze mogen ook optyfen met die resolutie, heeft geen enkel nut meer en is alleen maar een wedstrijdje verpissen. Met zo'n resolutie heb je ook wel zo'n accu nodig.
Laten ze een 720p of 1080p scherm in een toestel stoppen tussen de 4-4.5" scherm en zo'n 4000mAh accu en dán zouden ze wel eens een succes kunnen hebben. Wanneer bekend wordt dat je eindelijk een (top)toestel hebt waar je gewoon 3-4 dagen makkelijk volhoudt met de accu dan gaan mensen zo'n toestel wel kopen.
Wat wél mooi zou zijn is inderdaad een 4000mAh accu en de camera. Maar dan zou hun sensor ook een stuk groter moeten worden dan de concurrentie en dat zie ik niet gebeuren.
"
The HTC One took the smartphone world by storm". Right.
Het is een uitstekend product dat kan wedijveren met de Galaxy S4 en iPhones, maar het is écht geen succes geworden. Niet dat ik er niet blij mee ben; ik zie geen ander toestel waar ik m'n ONE voor zou willen inruilen; hooguit de Nexus 5 maar dat ding ziet er eerlijk gezegd niet uit.