Haha, de kaartjes alleen kosten al 60 euro (met diner alles enzo erbij) dus dat gaat hem denk ik niet worden. Ik arme student zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:43 schreef Partypoeper het volgende:
Galamosje: jij betaalt haar kaartje, na het gala heeft ze seks met je in galajurk (enkel slipje uit)
Jezus manquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:49 schreef rstegge het volgende:
[..]
Haha, de kaartjes alleen kosten al 60 euro (met diner alles enzo erbij) dus dat gaat hem denk ik niet worden. Ik arme student zijn
Als je die moeite al niet wil nemen moet je ook niet klagen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:49 schreef rstegge het volgende:
[..]
Haha, de kaartjes alleen kosten al 60 euro (met diner alles enzo erbij) dus dat gaat hem denk ik niet worden. Ik arme student zijn
Je hebt haar meegevraagd maar betaalt haar kaartje niet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:49 schreef rstegge het volgende:
[..]
http://www.studenten.net/(...)/de_galaplicht_roeptquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:49 schreef rstegge het volgende:
[..]
De heer vraagt de dame mee naar het gala, en dat dient volgens enkele regels te gebeuren. Ik ben de exacte regels even kwijt, maar volgens mij is het iets met een handgeschreven brief. De dame vraagt de heer vervolgens op de koffie. Als ze cake erbij geeft wil ze na het gala neuken, als ze koekjes geeft niet. (zoiets...)quote:
Ze bood zelf aan haar kaartje te betalen!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je die moeite al niet wil nemen moet je ook niet klagen.
Dat is vrouws voor: "Ik zou het geweldig vinden als jij dat betaalt"quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:59 schreef rstegge het volgende:
[..]
Ze bood zelf aan haar kaartje te betalen!
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:49 schreef rstegge het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:59 schreef rstegge het volgende:
[..]
dat is de logische conclusie ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dus je nodigt een meid ergens voor uit omdat jij haar graag mee wil hebben maar zij moet het betalen voor haarzelf?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
De heer vraagt de dame mee naar het gala, en dat dient volgens enkele regels te gebeuren. Ik ben de exacte regels even kwijt, maar volgens mij is het iets met een handgeschreven brief. De dame vraagt de heer vervolgens op de koffie. Als ze cake erbij geeft wil ze na het gala neuken, als ze koekjes geeft niet. (zoiets...)
Na het gala wordt er in de regel altijd gewipt.
Supermooi!
En als zo'n wijf nou cake geeft terwijl ze helemaal niets van deze ongeschreven wet afweet? Loop je daar met je snotkoker in het rond te springen en die gleuf er niets van snappen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
De heer vraagt de dame mee naar het gala, en dat dient volgens enkele regels te gebeuren. Ik ben de exacte regels even kwijt, maar volgens mij is het iets met een handgeschreven brief. De dame vraagt de heer vervolgens op de koffie. Als ze cake erbij geeft wil ze na het gala neuken, als ze koekjes geeft niet. (zoiets...)
Na het gala wordt er in de regel altijd gewipt.
Supermooi!
Wat is daar logisch aan precies? Tenzij je haar niet als je vriendin wil, dan is het al wat logischer ja. Maar dan is het nog niet netjes vanuit een vriendschappelijk oogpunt gezien...quote:
Ja dôh.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:59 schreef rstegge het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:59 schreef rstegge het volgende:
[..]
Tast in de buidel TS, anders ligt ze straks met een ander te bonken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is vrouws voor: "Ik zou het geweldig vinden als jij dat betaalt"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |