abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135224719
wat de topictitel zegt: hoe herken je neppe en echte zanotti's?
pi_135224784
glimmend hoekje linksboven bij logo
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135224906
klinkt misschien beetje raar, maar waar dan? want het logo is de handtekening van giuseppe, en die staat op die flap van je schoen bedoel je die?. Op deze foto(bron shoebaloo) zie ik geen glimmend hoekje http://www.shoebaloo.nl/now/c_images/external/1800.1.561-2.jpg
pi_135225107
In de handtekening moet een stukje glimmen, iig links. Op foto's zie je dat niet nee.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135225340
oo okee okee, nog andere manieren? verpakking, doos, inhoud doos etc?
pi_135225500
nee die maken ze in china gewoon goed na. het glimmende deel van het logo is echt een door zanotti gepatenteerd systeem dus das het enige dat ze niet na kunnen maken.
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:58:30 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135227060
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:48 schreef gfewjf het volgende:
klinkt misschien beetje raar, maar waar dan? want het logo is de handtekening van giuseppe, en die staat op die flap van je schoen bedoel je die?. Op deze foto(bron shoebaloo) zie ik geen glimmend hoekje http://www.shoebaloo.nl/now/c_images/external/1800.1.561-2.jpg
jammer van die rits :X

Alsof je uit je schoen moet zeiken en je daarvoor je schoen niet uit hoeft te trekken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')