Als je bruine ogen hebt maakt het veel goedquote:
Gedeelde smartquote:
Nee blauw.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je bruine ogen hebt maakt het veel goed
quote:
De nerds liggen al braaf in hun bedje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Stiekem zoek ik een zwevend IP, maar dat blonde staat me in de weg.. Lezen hier ook nerds?
Dus of ik ben niet braaf.. Een andere 'of' is er niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:47 schreef Tassendief het volgende:
[..]
De nerds liggen al braaf in hun bedje.
Genoteerd, dat lukt nog welquote:
Kom arjan112 jij bent geen nerd, jij rooktquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:49 schreef arjan1112 het volgende:
Nee nee dat is echt onzin, nerds zijn juist de hele nacht op... internetten enzo
weet je dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Ik mis het uitroepteken des levens achter FOK..quote:
painten dus blonde nerd bitchquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik mis het uitroepteken des levens achter FOK..
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:50 schreef Enchanter het volgende:
Goed topicJe UI is een foto van je moeder in betere tijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |