Daar worden ze helaas niet lelijker van.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:54 schreef Trebo het volgende:
Je moet maar zo denken; knappe meisjes moeten ook gewoon poepen.
Nee, maar helpt je wel relativeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Daar worden ze helaas niet lelijker van.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef ikbenrond het volgende:
Ook als ik in de spiegel kijk kan ik dit niet ontkennen.
beestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef ulq het volgende:
Dan praat je toch met lelijke meisjes?
Die hebben ook aandacht nodig.
Ik vrees dat dat niet gaat werkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef imikethat het volgende:
Visitekaartje met je nummer erop? Voor elke autist makkelijk te doen.
Ja, wat? Wil je dat ik ga liegen dan?quote:
Laat ik het anders zeggen dan, meisjes die er leuk uit zien of die ik wel zie zittenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef Nemeosis het volgende:
Hm, iedereen heeft een andere definitie van wat knap is natuurlijk. Mijn vrienden kwijlen ooit weg bij een meisje terwijl ik haar niks aan vindt + andersom
Durf je het wel bij 'gemiddelde' meisjes?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef ikbenrond het volgende:
Laat ik het anders zeggen dan, meisjes die er leuk uit zien of die ik wel zie zitten
Dat ligt eraan. Ik durf ze wel de weg te vragen ofzo. Haar mee uit vragen durf ik dan weer niet. Anders veranderen we het begrip 'meisjes die ik wel zie zitten' naar gewoon 'meisjes'quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:02 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Durf je het wel bij 'gemiddelde' meisjes?Daarmee bedoel ik natuurlijk wel waar je langs durft te lopen op straat. Ik neem meestal wel genoegen met 'gemiddeld' zolang het karakter goed is (alhoewel ik wel vaak hoor dat mijn huidige vriendin bovengemiddeld knap is)
quote:
Lastig probleem. Onzeker dus. Heeft je rondheid er iets mee te maken? Daar zou je veel aan kunnen doen in dit nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Daar worden ze helaas niet lelijker van.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef ikbenrond het volgende:
Ja, wat? Wil je dat ik ga liegen dan?
Dan is het misschien slim om je eerst te focussen op 'gemiddelde' meisjes met een goed karakter, eventueel als oefening als je later voor knappere wilt gaan, en wie weet blijf je wel hangen bij een heel leuk 'gemiddeld' meisjequote:Op woensdag 8 januari 2014 00:04 schreef ikbenrond het volgende:
Dat ligt eraan. Ik durf ze wel de weg te vragen ofzo. Haar mee uit vragen durf ik dan weer niet. Anders veranderen we het begrip 'meisjes die ik wel zie zitten' naar gewoon 'meisjes'En natuurlijk gaat het het meest om het karakter, ik hoef ook niet perse een ultra mooi meisje hoor
Heheh, ik ben niet echt rondquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Lastig probleem. Onzeker dus. Heeft je rondheid er iets mee te maken? Daar zou je veel aan kunnen doen in dit nieuwe jaar.
Misschien wel inderdaad. Goede tip, bedanktquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:06 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Dan is het misschien slim om je eerst te focussen op 'gemiddelde' meisjes met een goed karakter, eventueel als oefening als je later voor knappere wilt gaan, en wie weet blijf je wel hangen bij een heel leuk 'gemiddeld' meisjeIk weet iig nog wel dat ik dat deed.
Hoe oud ben je eigenlijk? Met je meisjes....quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:07 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Heheh, ik ben niet echt rondEn t is niet zo zeer mijn onzekerheid, onzeker ben ik over het algemeen helemaal niet. Alleen tegenover meisjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |