Tja, klopt, ik sta er waarschijnlijk ook te ver af om erover te oordelen en hopelijk bedoeld die zus het ook helemaal niet naar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:12 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat zijn oude beelden van eerder in de serie hè. Bo zit nog vroeg in het traject. Maar ik ben er al jaren mee bezig en mijn ouders zeggen ook nog vaak hij en hem. Als er iemand is die dat niet kwetsend bedoelen dan zijn het je ouders wel. (in mijn geval)
[spam]Psst... link in mijn sig, kan je ruim 2 jaar terug lezen en voorlopig nog even vooruit ook.[/spam]quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mee eensIk doelde op 5 jaar of zulks.
Ik heb meegeleefd man
Psssst, stiekem al gekeken hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
[spam]Psst... link in mijn sig, kan je ruim 2 jaar terug lezen en voorlopig nog even vooruit ook.[/spam]
Arie moet zijn eigen hoofd natuurlijk weer het allergrootst bovenaan zetten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Er komt een seizoen 2. Ze zijn op zoek naar jongeren die aan het programma mee willen doen.
[ afbeelding ]
Hmm dan ga ik het wel kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jazeker!
Vorig seizoen was ook mooi en leerzaam
Als je oer-conservatieve opvattingen hebt, niet nee. Anders wel, natuurlijk!quote:
Hoezo natuurlijk? Betekend niet dat een programma automatisch goed is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:18 schreef kELAL het volgende:
[..]
Als je oer-conservatieve opvattingen hebt, niet nee. Anders wel, natuurlijk!
Ik vind die Mick (?) wel cutequote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:36 schreef Fylax het volgende:
Loena.Gister bij Jinek, echt leuke meid.
Ik vind Liz ook erg mooi.
over het weer teruggaan naar het mannelijke geslacht: "Dan lopen de dinosauriërs weer over de aarde en draag ik Uggs" (o.i.d.)quote:
WomanCrushWednesdayquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is het toch? Wauw
En grappig, ik heb ook mijn neuspiercings zo gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |