18 en 19 jaar! Maar we zijn nog erg verliefd hoor, alleen waren we enorm klef via sms en sociale media, wat nu wel wat vermindert.. Maar de verliefdheid is er vast en zeker nogquote:
Klef op social media moet je sowieso niet doen, lekker voor jezelf houden en social media alleen beperken tot af en toe een foto van jullie samen ofzo. Zonder hele liefdesverklaringen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef Caevinius het volgende:
[..]
18 en 19 jaar! Maar we zijn nog erg verliefd hoor, alleen waren we enorm klef via sms en sociale media, wat nu wel wat vermindert.. Maar de verliefdheid is er vast en zeker nog
Ja dit zal het zijn, en ze zei ook wel dat ze heel graag wil afspreken maar bang heeft om me af te leiden van mn examens. Dit is namelijk mijn laatste kans op universitait niveau..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:38 schreef oLexie het volgende:
[..]
Klef op social media moet je sowieso niet doen, lekker voor jezelf houden en social media alleen beperken tot af en toe een foto van jullie samen ofzo.
Verder bellen jullie heel veel, dus ja zie het probleem niet zo. Ze heeft het zelf vast ook wel druk op de momenten dat je haar smst.
Wat schattig!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef Caevinius het volgende:
[..]
18 en 19 jaar! Maar we zijn nog erg verliefd hoor, alleen waren we enorm klef via sms en sociale media, wat nu wel wat vermindert.. Maar de verliefdheid is er vast en zeker nog
Ergens hoop ik dat ze m'n enige is.. Onze relatie gaat quasi perfect momenteel, en als er zich toch een probleem voordoet praten we het onmiddelijk uit.. Verder vertrouwen we elkaar dus de ingrediënten voor een heel lange relatie zijn er, ik doe er in ieder geval mn best voorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat schattig!![]()
![]()
![]()
Jongen, komt allemaal wel goed! Vertrouw maar op de Opa's en Oma's in dit topic
Feitje: grote kans dat zij niet de enige vrouw in je leven zal zijn
Snel om al in de fase van niet meer verliefd ofzo zijn. Je leest zelf otch ook wel dat ik zeg dat ze het gewoon druk heeft, je hoeft niet continu op je telefoon te zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Snel? Sms vergeten te beantwoorden is imo normaal. Mensen hebben het druk, zijn bezig etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |