abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135204927
Goede avond allemaal !

In mijn relatie is momenteel een moment aangebroken waarin ze al eens vergeet te antwoorden op een smsje van me, we elkaar niet meer elke dag (direct) zeggen dat we elkaar missen.
Daarentegen bellen we nog vaak en smsen ook vaak, maar ik heb het moeilijk met de 2 puntjes hierboven. Kan namelijk moeilijk geloven dat je gewoon vergeet te antwoorden op een smsje van de persoon waarop je verliefd bent, of zie ik dit verkeerd?

Deze ontwikkeling kan te maken hebben met het feit dat mijn examens begonnen zijn en we elkaar niet meer zoveel zien.

We weten dat we van elkaar houden enzovoort, maar ik vind het een kutfase om door te komen, realiseren dat alles niet meer zo romantisch is als in het begin..

Hoe zijn jullie tot dit besef gekomen? En voelden jullie je ook slecht toen, of ben ik gewoon een over emotioneel persoon ? :)
pi_135205131
Verliefdheid hou nou eenmaal op een gegeven moment op. Als jullie maar van elkaar houden.
Hoelang zijn/waren jullie verliefd?
pi_135205157
Wat betreft het bovenste heb ik die fase geloof ik nooit zo extreem gehad in relaties. (Bijv elke dag zeggen dat je elkaar mist? -O- )
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:35:24 #4
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135205158
Hoe lang hebben jullie?

Wellicht dat ze het ook gewoon druk heeft op de momenten dat jij haar smst en vergeet ze het gewoon.
Bay of Plenty
pi_135205180
2,5 maanden momenteel!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:36:17 #6
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135205207
Oh, dat is dan vrij snel. Hoe oud?
Bay of Plenty
pi_135205276
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:36 schreef oLexie het volgende:
18 en 19 jaar! Maar we zijn nog erg verliefd hoor, alleen waren we enorm klef via sms en sociale media, wat nu wel wat vermindert.. Maar de verliefdheid is er vast en zeker nog
pi_135205313
Hm, misschien hebben jullie het gewoon druk en is het niet echt een 'fase'? Alhoewel ik betwijfel of een verliefdheid na zo'n 2/3 maanden weg gaat? Als ik naar mezelf kijk duurde dat echt wel eeuwen voor m'n gevoel.
Somewhere between a mistress and commitment...
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:38:30 #9
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135205337
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef Caevinius het volgende:

[..]

18 en 19 jaar! Maar we zijn nog erg verliefd hoor, alleen waren we enorm klef via sms en sociale media, wat nu wel wat vermindert.. Maar de verliefdheid is er vast en zeker nog
Klef op social media moet je sowieso niet doen, lekker voor jezelf houden en social media alleen beperken tot af en toe een foto van jullie samen ofzo. Zonder hele liefdesverklaringen.

Verder bellen jullie heel veel, dus ja zie het probleem niet zo. Ze heeft het zelf vast ook wel druk op de momenten dat je haar smst.
Bay of Plenty
pi_135205389
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:38 schreef oLexie het volgende:

[..]

Klef op social media moet je sowieso niet doen, lekker voor jezelf houden en social media alleen beperken tot af en toe een foto van jullie samen ofzo.

Verder bellen jullie heel veel, dus ja zie het probleem niet zo. Ze heeft het zelf vast ook wel druk op de momenten dat je haar smst.
Ja dit zal het zijn, en ze zei ook wel dat ze heel graag wil afspreken maar bang heeft om me af te leiden van mn examens. Dit is namelijk mijn laatste kans op universitait niveau..
pi_135208394
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Caevinius het volgende:

[..] universitait niveau..
Zo te zien, gaat dat ook al niet meer goedkomen.
pi_135208606
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:36 schreef oLexie het volgende:
Snel? Sms vergeten te beantwoorden is imo normaal. Mensen hebben het druk, zijn bezig etc.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:39:00 #13
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_135208808
Elke dag zeggen dat je elkaar mist...

Zijn jullie sluipschutters?

Nee maar kom op, ik begrijp dat je verliefd bent maar dit klinkt vrij overdreven...
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_135212658
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef Caevinius het volgende:

[..]

Wat schattig! O+ O+ O+

Jongen, komt allemaal wel goed! Vertrouw maar op de Opa's en Oma's in dit topic :)

Feitje: grote kans dat zij niet de enige vrouw in je leven zal zijn :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_135212883
Jezus Christus :P Die fase heb ik nou echt nooit.
  woensdag 8 januari 2014 @ 00:03:24 #16
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_135217530
Verliefdheid gaat na een tijd (gedeeltelijk) over en maakt plaats voor of houden van, of de breuk in de relatie.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_135217583
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat schattig! O+ O+ O+

Jongen, komt allemaal wel goed! Vertrouw maar op de Opa's en Oma's in dit topic :)

Feitje: grote kans dat zij niet de enige vrouw in je leven zal zijn :)
Ergens hoop ik dat ze m'n enige is.. Onze relatie gaat quasi perfect momenteel, en als er zich toch een probleem voordoet praten we het onmiddelijk uit.. Verder vertrouwen we elkaar dus de ingrediënten voor een heel lange relatie zijn er, ik doe er in ieder geval mn best voor :)
pi_135218590
Het wordt nou eenmaal vanzelf minder. In het begin is het allemaal nog nieuw en heel interessant, dan wil je het liefst de hele dag met die persoon kunnen praten. Na een tijdje komt er gewenning, en ondanks dat het leuk blijft maak je niet continu meer tijd vrij om in contact te blijven.

Geef haar wat ruimte, zit er niet de hele bovenop (figuurlijk, letterlijk moet je zelf weten) en maak je niet zo'n zorgen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:56:07 #19
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135245739
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Snel? Sms vergeten te beantwoorden is imo normaal. Mensen hebben het druk, zijn bezig etc.
Snel om al in de fase van niet meer verliefd ofzo zijn. Je leest zelf otch ook wel dat ik zeg dat ze het gewoon druk heeft, je hoeft niet continu op je telefoon te zitten.
Bay of Plenty
pi_135254715
2.5 maanden al? Sorry, maar dat gaat hem niet meer worden. Ik heb het met mijn ex gehad na een jaar of 3.5/4, en nu is het, na 4.5 jaar over. Ik denk achteraf gezien om hetzelfde als wat jij hier vertelt. Ik had haar vlak voordat het uit ging 5 weken (!) niet gezien en in die 5 weken kwam er 1 'geforceerd' ik mis je mijn kant op. Toendertijd had ik het allemaal niet zo door, maar meteen nadat ze het uitmaakte kreeg ik door dat ik het eigenlijk wel had kunnen zien aankomen omdat we dus ook niet meer zo close waren als daarvoor. Ik denk dat dat een beetje de periode is waarin je erachter komt of je wel écht met elkaar wil blijven. Als je die periode na 2.5 maand al hebt, kan ik je nu al vertellen dat dat echt niet meer goed gaat komen.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')