Tjacka is een aap in bedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat Tjacka gewoon heel goed in bed is waardoor ze de hele dag met een glimlach rondloopt.
voorhuid?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow jij bent wel goed zeg.
Nou voorhuid, ik verhoog tot 25,50!
dealquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow jij bent wel goed zeg.
Nou voorhuid, ik verhoog tot 25,50!
Maar Sof zonder gekheid. Ik begrijp je wanhoop en kan mij er zelfs wat bij indenken, maar mbo is echt het antwoord echt niet in zoverre je al serieus was aangezien dingen overdrijven soms ook best lekker is.quote:
25,50% van de winst terwijl je zelf al het werk doetquote:
jij moet ook wat doen halloquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
25,50% van de winst terwijl je zelf al het werk doet
Dus eigenlijk krijg ik gewoon 74,50% van elke verdiensten die jij maakt
Dan ben jij een slechte ondernemer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
25,50% van de winst terwijl je zelf al het werk doet
Dus eigenlijk krijg ik gewoon 74,50% van elke verdiensten die jij maakt
Nou een beetje dan. Ik speel wel gewoon de baas over de werknemers en maak wat belangrijke beslissingen.quote:
Ja oke. Maar dit is ook kut want dit kan ik niet. En mbo kan ik wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Sof zonder gekheid. Ik begrijp je wanhoop en kan mij er zelfs wat bij indenken, maar mbo is echt het antwoord echt niet in zoverre je al serieus was aangezien dingen overdrijven soms ook best lekker is.
Ik weet zeker dat jij na een halfjaar mbo opnieuw moedeloos thuis zal zitten je afvragende hoe ze erbij komen dat dit niveau als opleiding doorgaat. En ja iets vinden wat je wel leuk vind is lastig, maar geef deze 3 weken gewoon eerst nog een goede kans...
Tevens haat ik je. Ik moest zowaar enigszins nadenken voor deze posts nu doen mijn ogen pijn.
Waarheden. Als je het op het MBO kan vinden, waarschijnlijk ook iets vergelijkbaars op het HBO.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Sof zonder gekheid. Ik begrijp je wanhoop en kan mij er zelfs wat bij indenken, maar mbo is echt het antwoord echt niet in zoverre je al serieus was aangezien dingen overdrijven soms ook best lekker is.
Ik weet zeker dat jij na een halfjaar mbo opnieuw moedeloos thuis zal zitten je afvragende hoe ze erbij komen dat dit niveau als opleiding doorgaat. En ja iets vinden wat je wel leuk vind is lastig, maar geef deze 3 weken gewoon eerst nog een goede kans...
Wat versta jij onder niks doen? Sof betasten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? Sof is de beste werknemer ooit, ik ga miljoenen verdienen door niks te doen
Hoezo doen je ogen pijn door het nadenkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tevens haat ik je. Ik moest zowaar enigszins nadenken voor deze posts nu doen mijn ogen pijn.
Kan je heus wel, je bent echt niet dom hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke. Maar dit is ook kut want dit kan ik niet. En mbo kan ik wel.
Ik ga ook niet gelijk stoppen. Wie weet is het opeens makkelijk
En HBO dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke. Maar dit is ook kut want dit kan ik niet. En mbo kan ik wel.
Ik ga ook niet gelijk stoppen. Wie weet is het opeens makkelijk
Waarom zou ik dat doen, straks neemt ze nog ontslag, ik maak liever economisch misbruik van haar, dan kan ik met dat geld altijd nog naar de hoeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat versta jij onder niks doen? Sof betasten?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen, straks neemt ze nog ontslag, ik maak liever economisch misbruik van haar, dan kan ik met dat geld altijd nog naar de hoeren.
vaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je heus wel, je bent echt niet dom hoor
Behalve eh, jwz
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen, straks neemt ze nog ontslag, ik maak liever economisch misbruik van haar, dan kan ik met dat geld altijd nog naar de hoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |