Dit dus. Ja, natuurlijk doet het pijn in het begin, maar tijd heelt best veel wonden. Dus ja, je went er gewoon aan en het leven gaat verder.quote:
Je kunt toch wel skypen of niet? Snap niet helemaal waarom je daarom zou huilen, snap wel dat je haar dan mist voor die tijd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:45 schreef CaptainSushi het volgende:
Ik vind zulke dingen heel lastig en er mee omgaan weet ik eigenlijk nooit.
Vanmorgen is mijn vriendin voor 5 weken naar China gegaan om haar familie te bezoeken.
Ik doe niks anders dan janken op dit moment
Dit.quote:
En dit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef xcachet het volgende:
afleiding zoeken in dingen die je leuk vindt.
Dat begrijp ik ook niet helemaal nee, compleet andere situatie. Je weet dat die persoon weer bij je terugkomt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt toch wel skypen of niet? Snap niet helemaal waarom je daarom zou huilen, snap wel dat je haar dan mist voor die tijd.
Oh, dat lijkt me heel zwaar als je nog in het rouwproces zit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:26 schreef Hallmark het volgende:
Ik vind het volgende boek erg goed: The Grief Recovery Handbook.
Het komt er ruwweg op neer dat je een brief(je) schrijft aan diegene van wie je afscheid neemt, en dan de hoogtepunten en dieptepunten beschrijft. Die verstuur je niet, maar je leest 'm voor aan iemand die dicht bij je staat, een vriend of zo.
Ja, en mijn ervaring is dat het even heel zwaar is, maar dat je feitelijk het rouwproces verkort. Je zet zowel het positieve als het negatieve tegen elkaar uit. Bij het negatieve is het de bedoeling dat je eerst je eigen aandeel in die situatie beschrijft, dan die van de ander, en dan beide vergeeft.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me heel zwaar als je nog in het rouwproces zit.
Wat klinkt dit koud en berekenend. Hoe kun je jezelf dan helemaal aan iemand geven? Wat betekenen mensen dan voor je als je er zo makkelijk overheen stapt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
Zelf heb ik mij er al vroeg op ingesteld dat ouders overlijden en relaties ophouden. Ik heb er ook niet veel moeite mee gehad toen het eenmaal gebeurde.
Of je ergens voor kunt gaan hangt voor mij niet af hoe erg ik het vind als die persoon er niet meer is. Ik kan het heel leuk met iemand hebben. Maar dat het ooit voorbij gaat is altijd een mogelijkheid. Dat vind ik niet leuk, maar het hoort er nu eenmaal bij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat klinkt dit koud en berekenend. Hoe kun je jezelf dan helemaal aan iemand geven? Wat betekenen mensen dan voor je als je er zo makkelijk overheen stapt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |