Nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:10 schreef Juless44 het volgende:
Ugh in het weekend kan ik dus niet. Ik denk er echt over na om naar de exclusievere sportschool te gaan (David Lloyd). Goede optie?
No shit, Sherlock. Wat had je dan verwacht bij zo'n budget-hol?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:03 schreef Juless44 het volgende:
Ik heb altijd heerlijk getraind in de Fit For Free bij het Centraal Station. Nu ben ik begonnen met mijn stage en ben ik altijd rond 17:00 pas klaar. Als ik daarna naar de fitness ga is het echt ontiegelijk druk. Er was vandaag bijna geen apparaat meer vrij (krachtafdeling).
Iemand die weet of de FFF in het centrum rustiger is? Wat raden jullie aan? Vandaag was het veel te druk en ik weet niet of ik thuis alle apparatuur heb om te trainen :p
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:03 schreef Juless44 het volgende:
Ik heb altijd heerlijk getraind in de Fit For Free bij het Centraal Station. Nu ben ik begonnen met mijn stage en ben ik altijd rond 17:00 pas klaar. Als ik daarna naar de fitness ga is het echt ontiegelijk druk. Er was vandaag bijna geen apparaat meer vrij (krachtafdeling).
Iemand die weet of de FFF in het centrum rustiger is? Wat raden jullie aan? Vandaag was het veel te druk en ik weet niet of ik thuis alle apparatuur heb om te trainen :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |