??quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Moofasah het volgende:
Vanwaar ook altijd die fascinatie met jong?
Gut gut. Druk bezig met huisje kopen en het in m'n hoofd inrichten van dat huisje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
??
Also, TomassoHoe gaat het met je?
Dat elfje. Als hij 16 was zou ik 't ook geloven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
??
Also, TomassoHoe gaat het met je?
Spannend, waar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gut gut. Druk bezig met huisje kopen en het in m'n hoofd inrichten van dat huisje.
Und mit wonderer?
Het gaat niet om z'n leeftijd, het gaat om zijn lijf...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:10 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat elfje. Als hij 16 was zou ik 't ook geloven.
Rotterdamquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spannend, waar?
Wonderer zoekt werk, een vriendje en een uitgever. Maar verder wel goed
Aha, is dat 't.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het gaat niet om z'n leeftijd, het gaat om zijn lijf...
En jeugd is een fascinatie vanwege de angst voor de dood.
Wil je mij geven dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Rotterdam. Katendrecht
.
Ow, alleen dat maar! Ik kan wel afgeven, telt dat ook?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Dit klinkt erg fout... Zeker op FOK!.
* Tomasso ziet een deegroller aankomen vanuit de hoek.quote:
Neequote:Ga je daar alleen wonen?
Op IRC zou je kunnen zeggen: Tomasso slaps Wonderer around a bit with a large trout.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso ziet een deegroller aankomen vanuit de hoek.
[..]
Nee![]()
.
Heimwee naar weleer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op IRC zou je kunnen zeggen: Tomasso slaps Wonderer around a bit with a large trout.
Ik heb al jaaaren niet meer op IRC gezeten. Laatste keer was met de FOK!radio nog een tijdje, maar die hield er ineens mee op.quote:
Ik zat voor het laatst op IRC toen ik nog bij m'n ouders woondequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb al jaaaren niet meer op IRC gezeten. Laatste keer was met de FOK!radio nog een tijdje, maar die hield er ineens mee op.
Nee, net daarna. Ik was de eerste met een kabelverbinding in m'n klasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
was dat nog met inbellen met de vaste telefoonlijn? Rekeningen van boven de 200 gulden per maand? Pap en mam heel boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |