mwah, dit filmpje gaat viral, uiteindelijk is dat een betere promotie voor je video dan een teaser uitbrengen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou daar ook niet zo snel aan denken.Echt ontzettend mooi dat er zulke mensen bestaan.
Hijo de puta is populairder.quote:
Als het al zou mogen zal het waarschijnlijk maximaal een paar 100 zijn die dan streng worden afgeschermd en trouwens de clubs zijn het ook beu dat Klassieker al jaren zonder publiek is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
dat ja
[..]
oh dacht dat dat nog niet besloten was
X klinkt als K?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut. Jajaja snap ik nog, maar er zit echt geen K-klank in gelach.
baasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef Toto69 het volgende:
Jimbo, ik heb wat voor je getekend![]()
[ afbeelding ]
Oh, dan aan mij de taak jouw saaie dag onsaai te maken.quote:
klopt, maar ook genoeg mensen die niet viral gaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah, dit filmpje gaat viral, uiteindelijk is dat een betere promotie voor je video dan een teaser uitbrengen.
zo kan je het ook zien
Гевоон оордопйес инquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Elan haat mij. Dus dat gaat niet werken.
of gewoon puta madre, met dat klotemerkquote:
Je deed gewoon alsof je ajax-fan was om indruk te maken op Tjacka.quote:
In het Latijnse alfabet wel, ja.quote:
Ah, kijk. Dan is 't wel logisch.quote:Enfin, ik zal het je even uitleggen. In het Cyrillisch, gebruiken ze de X-symbool voor de H.
Net zoals ze 'ya' of 'ja' als een 'q' neer zullen zetten omdat het lijkt op de Cyrillische letter die staat voor de ja-klank : Я
oh zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het al zou mogen zal het waarschijnlijk maximaal een paar 100 zijn die dan streng worden afgeschermd en trouwens de clubs zijn het ook beu dat Klassieker al jaren zonder publiek is.
Gaat pas weer los als er duizend of meer mee mogen en het niet meer onder controle te houden is met die treinen.
ik hoop dat aboutaleb dit nog twee jaar vol houdtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het al zou mogen zal het waarschijnlijk maximaal een paar 100 zijn die dan streng worden afgeschermd en trouwens de clubs zijn het ook beu dat Klassieker al jaren zonder publiek is.
Gaat pas weer los als er duizend of meer mee mogen en het niet meer onder controle te houden is met die treinen.
Gewoon oordopjes in, dusquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
klopt, maar ook genoeg mensen die niet viral gaan
blijft![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh, dan aan mij de taak jouw saaie dag onsaai te maken.
sssstquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je deed gewoon alsof je ajax-fan was om indruk te maken op Tjacka.
Gevoon oordopjes inquote:
Dat gebeurd al, alleen blijft het nu uit de mediaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop dat aboutaleb dit nog twee jaar vol houdt
dan krijgen we beverwijkse taferelen
Maakt nu niet meer uit tochquote:
neuken = follar. Yo me follo tu madre.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik bedoelde "ik neuk je de moeder"
Mijn Spaans is verslechterd sinds Portugal.
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop dat aboutaleb dit nog twee jaar vol houdt
dan krijgen we beverwijkse taferelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |