Die je laatst gaf waren wel fapwaardig moet ik zeggen hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen als ik ze zelf stuur, niet via via een ander.
Sof muziekquote:
oppassen met elan te pesten hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he?
Nou Elan, had ik het gewoon goed
adele muziekquote:
Bedoel dat merendeel van de users hier niet weet wat "De Muur" of het ijzeren gordijn wasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he?
Nou Elan, had ik het gewoon goed
als dat zo isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel dat merendeel van de users hier niet weet wat "De Muur" of het ijzeren gordijn was
Zelfs ik ken dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel dat merendeel van de users hier niet weet wat "De Muur" of het ijzeren gordijn was
Jij denkt dat iedereen hier een iq van 25 heeft ja?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
eet meer fruitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:18 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme, de rechterkant van mn baard groeit langzamer dan mn linkerkant
dit was altijd andersom
Die uit VBL komen acht ik wel redelijk intelligent.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen hier een iq van 25 heeft ja?
Ik heb het over mn baard, niet hoe ik mn zaad zoeter maakquote:
1995quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die uit VBL komen acht ik wel redelijk intelligent.
Maarja 1990, veel waren nog niet eens geboren en/of geven geen neuk.
Ik heb dat ook, al heb ik nauwelijks een baard en was er geen vroeger dat andersom kon zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:18 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme, de rechterkant van mn baard groeit langzamer dan mn linkerkant
dit was altijd andersom
'Teringherrie'quote:
fruit is voor meerdere dingen goed hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb het over mn baard, niet hoe ik mn zaad zoeter maak
je bent zelf een baardquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, al heb ik nauwelijks een baard en was er geen vroeger dat andersom kon zijn.
kindjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |