EN elke keer naar de winkel terug? Kostte dat geen benzine?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu de vierde Nexus 5 ontvangen. En gelukkig is deze perfect. Nog 10 euro teruggekregen vanwege het ongemak. Mijn Nexus 5 heeft dus ¤325,- euro gekost.
Studenten ov-chipkaart.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
EN elke keer naar de winkel terug? Kostte dat geen benzine?
Viel me ook al op, erbarmelijke kwaliteit. Maar de doorsnee gebruiker valt zo'n defecte of dode pixel niet op. Ik heb ook een 401k Nexus 5 met een warme tint. Had hiervoor een wat koudere witte scherm. Maar goed, ben al blij dat alles goed werkt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:26 schreef MoneyTalks het volgende:
* MoneyTalks joins the Nexus 5 club
Ik had eerst via de MM webshop een witte Nexus 5 (312k) besteld (vond het demomodel er gelikt uitzien), vandaag ontvangen -> dooie pixel en brakke trilfunctie.
Vanmiddag omgeruild voor een zwarte (401k) (vind ik uiteindelijk toch mooier), gelukkig zonder dooie pixels en met prima trilfunctie.
Bij beide varianten is het power-knopje een beetje losjes, maar het 'rammelt' niet. Verder heeft het scherm een wat 'warme' tint, maar daar stoor ik me niet aan. Speakergrill heeft de kleinere gaatjes. SIM tray is prima. Uiteindelijk was ik 329,75 kwijt.
Moet zeggen dat de kwaliteit van de Nexussen wel érg slecht is. Zoveel defecten is niet normaal. En waarschijnlijk zijn er nog veel mensen die de defecten nog gewoon accepteren ook.
Tja, ik heb voor m'n Nexus 5 altijd Sony Xperia's gehad en heb zakelijk een iPhone 5.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:15 schreef Pandaplint het volgende:
Hmm het scherm lijkt in objectieve tests toch wel heel goed te scoren qua kleur echtheid. Blijkbaar zijn veel gebruikers gewend aan de knallende Amoled/iPhone kleuren. En tsja dan lijkt het op de Nexus wel wat vlak.
http://tweakers.net/revie(...)-en-dik-in-orde.html
Denk aan provider. Had met mijn vorige telefoon hetzelfde met Tele2 in sommige gebieden. Op HollandsNieuwe nergens last vanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:59 schreef NextTVH het volgende:
Als ik bel met mijn nexus 5 (tele 2/t-mobile netwerk) dan valt na een paar minuten het gesprek gewoon weg? Ligt dit aan de nexus of aan de provider?
Probeer eens draadloos?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat mij opvalt is dat de Nexus 5 die ik nu heb minder snel oplaad ten opzichte van mijn vorige exemplaren. Kan dit aan een defecte kabel liggen?
Als er nog water in zit op het moment dat je hem aanzet zal hij kortsluiting maken, en is je telefoon voorgoed kapot.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:14 schreef dery1990 het volgende:
Godver!
Zit in een warm land, en daar wou ik natuurlijk zwemmen. Op het moment dat ik in het water spring voelde ik m'n Nexus nog in m'n broekzak zitten. Gelijk uit het water maar hij was natuurlijk al helemaal volgelopen.
Dus heb nu de back cover eraf gehaald en de telefoon in een bakje met rijst gelegd. Een dag later doet hij het nog steeds nietHoop dat er ooit nog leven in komt.
Zucht...google...quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:31 schreef DrNick het volgende:
Mijn headphone jack is kapot, waar kan ik een vervangend onderdeel krijgen? Doe dat liever zelf op een kwartier dan dat ik hem een week kwijt ben. Heb al op le interwebs gekeken maar zag zo even niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |