Gespleten persoonlijkheid.quote:
Als je bij de MM webshop iets besteld en je komt het ergens anders tegen voor lagere prijs krijg je het verschil niet terug.quote:Anyway ik vraag me af of de laagste prijsgarantie ook voor een fysieke winkel geldt ten opzichte van de webshop van de Mediamarkt. Toch ¤5 euro goedkoper als je het online besteld.
Voor m'n broer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar heb jij het nu voor iemand anders besteld? Heb je er zelf geen een nodig dan of heb je er al een.
Nee, ze sturen alleen naar NL.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:21 schreef zik3100 het volgende:
sturen ze van mediamarkt Nederland ook naar Belgie of moet ik echt mijn fiets op naar Reusel :s
Waarom niet rechtstreeks bij Google in Duitsland bestellen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef zik3100 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk de 32 gb kopen bij van den borre die zouden hem 6 februari al hebben.
Nog even een vraagje: hoelang gaat jullie batterij mee en hoe is het geluid van de gsm want ik lees over het geluid niet veel goeds ...
Zens Single charger.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:24 schreef NextTVH het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook een nexus 5 van de media markt, weet er iemand nog een goede qi oplader?
Ik heb alleen ervaring met de neo versie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:31 schreef dimmak het volgende:
Vraagje over die Spigen Ultra Hybrid case. Wordt de telefoon echt een stuk groter en zwaarder? Of valt dat best mee?
En ik was van plan om meteen een custom ROM er op te zetten. Dien of niet doen? Zo ja: welke ROM?
En wat voegt dat toe?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met de neo versie.
Voor mij was rooten en andere kernel al genoeg. Custom roms voegen nu denk ik weinig toe.
Zo kon ik de software buttons aanpassen en de kernel zorgt voor een hoop energiebesparing met de wifi enz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |