Alsof Bosch kwaliteit maaktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:44 schreef Doorzettertje het volgende:
kies dan voor de laser van Bosch.
Noem je ook wat op natuurlijk, dat is knutselspul, misschien net aan onderkant van klusgereedschap.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef arjan1112 het volgende:
Die van Bosch zijn prima, beter dan van Kinzo Ferm of Lidlmerken
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:08 schreef Deshain het volgende:
Waarom dan een laserwaterpas als ik zo vrij mag zijn?
Je kunt veel makkelijker alleen werken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:15 schreef arjan1112 het volgende:
Ja waarom eigenlijk een laserwaterpas? een gewone waterpas is toch ook prima ?
Als ik het zo lees heb je dan meer aan een kruislaser dan aan een laserwaterpasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Je kunt veel makkelijker alleen werken.
Vooral als je niet je hele muur onder de potloodstrepen wil hebben.
Dat is inderdaad wat ik bedoel met een 'laserwaterpas'. Niet zo'n waterpas waar een enkel straaltje uit komt, daar heb je zo goed als niks aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:57 schreef Deshain het volgende:
Als ik het zo lees heb je dan meer aan een kruislaser dan aan een laserwaterpas
Bosch Quigo. Best een leuk dingetje voor 55 Euro.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:54 schreef turbofokker het volgende:
Nog niet aan gedacht, het budget. Maar is gewoon voor in en rond het huis. Ik doe een gok, onder de 100 euro?
Een fijne, ideaal voor de metalstudplafonds met bijbehorende klem.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat ik bedoel met een 'laserwaterpas'. Niet zo'n waterpas waar een enkel straaltje uit komt, daar heb je zo goed als niks aan.
Dit dus:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |