Zo moeilik is dat toch niet? Iemand van 19 is nog een jongetje/ een puber. Iemand van 31 heeft (meestal) vastigheid en al genoeg meegemaakt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:00 schreef Abracadabra93 het volgende:
Licht je antwoord eens toe als je wil?
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Zo moeilik is dat toch niet? Iemand van 19 is nog een jongetje/ een puber. Iemand van 31 heeft (meestal) vastigheid en al genoeg meegemaakt.
Jij kan het enige probleem zijn. Jij bent nog jong en wil misschien nog dingen ontdekken (uitgaan, vakanties etc). Zou zonde zijn als je daar over tien jaar pas achterkomt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:04 schreef Abracadabra93 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.![]()
Maar ben toch benieuwd naar andere leeftijdsverschillen onder de mensen hier, en of zij er problemen mee hebben of hebben gehad.
Dat zijn dingen waar je rekening mee moet houden voor je een relatie begint toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jij kan het enige probleem zijn. Jij bent nog jong en wil misschien nog dingen ontdekken (uitgaan, vakanties etc). Zou zonde zijn als je daar over tien jaar pas achterkomt.
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:14 schreef Chai het volgende:
5,5 jaar verschil hier.
Hij is 15,5 en ik ben bijna 21. We hebben nog niet zo lang iets, maar tot nu toe gaat het erg goed, want ik ben erg onvolwassen voor mijn leeftijd en heb niets meegemaakt. En hij is juist volwassen voor zijn leeftijd.
Of jij jezelf bent in een relatie, dat ligt toch echt wel bij jou.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:04 schreef Abracadabra93 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.![]()
Maar ben toch benieuwd naar andere leeftijdsverschillen onder de mensen hier, en of zij er problemen mee hebben of hebben gehad.
Komt ook nauwelijks voor. Meeste jongens zijn veel later volwassen dan een meisje en als je dan ook nog eens op die leeftijd een relatie hebt met een dergelijk leeftijdsverschil....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog nooit van een adolescent meisje gehoord dat ze vrijwillig iets had met een kind/pubertje
Maar hey, zo lang het goed gaat [ afbeelding ]
Lijkt me ook dat je weet dat het niet voor eeuwig zal zijn gezien 99% van de relaties op je 15e/16e binnen een paar jaar stuk loopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Komt ook nauwelijks voor. Meeste jongens zijn veel later volwassen dan een meisje en als je dan ook nog eens op die leeftijd een relatie hebt met een dergelijk leeftijdsverschil....
Als je twintig jaar ouder zou zijn, zou je een leeftijdgenoot dan nog steeds niks vinden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:20 schreef Moira. het volgende:
Anyway, ik ben 21 en hij is 26 (bijna 27), m'n ex voor hem is nu 28, en de ex voor die is nu 22.
Zie mezelf geen relatie (meer) hebben met iemand van rond mijn leeftijd, want dat is gewoon niks
Maar lijkt me dat je bij een leeftijdsverschil van 11 jaar soms wel eens ergens tegenop botst waar je toch wel merkt dat jij 'pas 20' bent en hij 'al 31'. Dat hoeft lang niet altijd de liefde in jullie relatie te benadelen, thought.
Als het matcht, dan matcht het
Da's een goeie. Weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je twintig jaar ouder zou zijn, zou je een leeftijdgenoot dan nog steeds niks vinden?
Daar denken ze op die leeftijd anders over.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat je weet dat het niet voor eeuwig zal zijn gezien 99% van de relaties op je 15e/16e stuk loopt.
Not my cup of tea iig
Mja, onvolwassenheid is wel iets wat ik herken bij Chai though.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar denken ze op die leeftijd anders over.
Maar idd, kan me er ook weinig bij voorstellen. Een jongen van 15,5 staat gelijk aan een meisje van 12 a 14 qua volwassenheid...
Een dame van 21 is normaliter bezig met een gezin o.i.d., een jongen van 15,5 is vaak nog bezig met hele andere dingen.
Nou bedankt. Ik weet dat mijn autisme een rol speelt in deze, maar er rust al zo'n groot taboe op, ik zeg wel niks meer. Zo houdt je het taboe ook gewoon in stand.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, onvolwassenheid is wel iets wat ik herken bij Chai though.
Op ieder potje past een dekseltje[ afbeelding ]
Wie de bal kaatst, schat... Mensen oordelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou bedankt. Ik weet dat mijn autisme een rol speelt in deze, maar er rust al zo'n groot taboe op, ik zeg wel niks meer. Zo houdt je het taboe ook gewoon in stand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |