abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135172257
Voor alle haters die geen zin hebben om te lezen hoe ik mij voel, stop dan nu want heb geen zin in waardeloze reacties.

Mijn aller liefste meisje heb ik vanaf 31 mei leren kennen, zelf had ik destijds een vriendin wat niet netjes van mij was, maar dit was achteraf nooit een probleem geweest. Ik sprak regelmatig met haar af, gewoon praten over vrienden en familie. TS begon haar leuk te vinden, dat was tevens wederzijds, maar dat wist ik niet van haar. Zij overigens ook niet van mij. Weken gingen voorbij en de zomervakantie kwam eraan. Ik had nog steeds een vriendin en zij had de hoop al een beetje opgegeven. Ik zou nog werken met mijn toen nog vriendin in belgie. Ik bleef toch nog een of twee keer een sms'je sturen naar mijn liefste meisje. Ik miste haar ontzettend en dat vond ik heel erg lullig tegen over mijn toen nog vriendin. Nadat ik weer thuis was ook heel veel afgesproken met het lieve meisje, waarbij sommige avonden heel erg fijn en gezellig waren. Vakantie liep ten einde en zo ook eindelijk de relatie van mij. Opgelucht was ik zeker omdat ik me nu vol stortte op mijn lieve meisje. Maar wat bleek, het lieve meisje had veel contact met een andere jongen en ik was haar achteraf ook nog bijna kwijt geraakt. Maar gelukkig koos ze voor mij. Achteraf vind ik het heel eng om terug te denken hoe het helemaal mis had kunnen lopen. Verder begreep ik ook dat ze de hoop opgaf omdat ik nog erg lang met mijn relatie zat.

Nu hebben het lieve meisje en ik een relatie. En we zijn al onafscheidelijk sinds het begin van het nieuwe schooljaar. Elk weekend vanaf de eerste schoolweek tot aan nu met elkaar geslapen. Ook wel eens in de vakantie wat meer dagen en als mijn ouders naar Zwitserland waren, de hele week samen geslapen. We zijn echt onafscheidelijk en ik doe enorm m'n best voor haar. Als ik bij haar thuis kom voel ik me ook echt thuis, meer dan bij mijn eigen huis. Haar moeder interesseert zich zo erg in mij en ook daar hebben we gezellige avonden mee. Afgelopen 2 weken elke nacht met mijn lieve meisje doorbracht. En wat was dit fijn. Zo ook 2014 in gegaan met haar. Ze geeft me een enorm goed gevoel bij alles wat ze zegt. Alleen waar ik zo enorm van baal is het gevoel dat ik zoals nu weer helemaal moet wennen aan het feit dat ik niet met haar slaap. Ik mis iemand naast me en het is raar dat ik zo los van haar sta. Aankomend weekend zou het eerste weekend van dit schooljaar zijn dat we niet samen gaan slapen, en nee ik heb genoeg tijd voor mijn vrienden, dit zit in mijn systeem dat we samen zijn in het weekend. Onze tentamen weken komen eraan maar daar na verlaten mijn ouders het kasteel weer voor heel wat dagen. Hierdoor zullen mijn liefste meisje en ik na onze tentamen week weer voor een hele week samen zijn. Al zal het proces zich opnieuw afspelen en ga ik haar weer heel erg missen. Want dat is waar ik vaak mee zit op maandag en dinsdag. Ik mis haar heel erg.

Ik weet niet wat jullie hier aan hebben maar ik wilde m'n hartje luchten.

TL;DR : TS is stapelverliefd
  maandag 6 januari 2014 @ 23:45:56 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_135172334
Ik had wel zin om het te lezen en heb dat ook gedaan. Mag ik nu wel haten?
pi_135172350
Koop een dagboek.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 6 januari 2014 @ 23:47:30 #4
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_135172409
Ze klinkt als een lief meisje
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_135172477
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:45 schreef kwiwi het volgende:
Nee
pi_135172482
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:45 schreef kwiwi het volgende:
My thoughts exactly.
pi_135172490
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:47 schreef Poeke het volgende:
Ze klinkt als een lief meisje
De aller liefste
pi_135172525
Ik kreeg terminale aids van de term "lieve meisje"
Afgezien daarvan ben je een ongelofelijke jankbal dat je haar mist als ze een weekend niet bij je slaapt :')
  maandag 6 januari 2014 @ 23:49:57 #9
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135172538
TS heeft geen ruggengraat en kan niet zonder aandacht :')
pi_135172587
Ok alles gelezen.
Wat is je vraag dan? Of waar zit je mee. Snap er niks van lijkt een random klacht.
blablablabla
pi_135172606
Lever je mancard maar in bij de dichtstbijzijnde mod.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_135172609
inb4 kut reacties
pi_135172648
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:50 schreef Elan het volgende:
Ok alles gelezen.
Wat is je vraag dan? Of waar zit je mee. Snap er niks van lijkt een random klacht.
Gewoon een liev verhaaltje over mijn leven
  maandag 6 januari 2014 @ 23:52:15 #14
419500 Mee-eter
Erg hardnekkig
pi_135172658
Je mist gewoon de seks.
  maandag 6 januari 2014 @ 23:52:28 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_135172665
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:48 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Nee
Ik doe het toch. Jankzak, grow a pair.
pi_135172668
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:52 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Gewoon een liev verhaaltje over mijn leven
Jij bent ook een lief meisje O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135172740
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij bent ook een lief meisje O+
_O-
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:52 schreef Mee-eter het volgende:
Je mist gewoon de seks.
TS is er zo eentje die altijd dezelfde, 3 minuut durende seks heeft :')
pi_135172746
Even tussendoor; wat voor iets naars mag je iemand nog wel toewensen zonder een ban te krijgen?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  maandag 6 januari 2014 @ 23:55:17 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135172779
TS, wen er maar aan want vanaf het moment dat je elke dag bij elkaar slaapt, barst je roze bubbeltje omdat zij ook gewoon moet schijten als jij net onder de douche staat, of ze heeft onweerstaanbare jeuk aan d'r flamoes. Een weekendje kan ze de schone schijn wel ophouden, maar dat gaat niet meer als je elke nacht bij elkaar in bed ligt.
Resistance is futile.
pi_135172783
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Even tussendoor; wat voor iets naars mag je iemand nog wel toewensen zonder een ban te krijgen?
Dat zijn vriendin ondertussen door een gespierde neger gepaald wordt
pi_135172830
Prachtig!
pi_135172865
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:55 schreef Seven. het volgende:
TS, wen er maar aan want vanaf het moment dat je elke dag bij elkaar slaapt, barst je roze bubbeltje omdat zij ook gewoon moet schijten als jij net onder de douche staat, of ze heeft onweerstaanbare jeuk aan d'r flamoes. Een weekendje kan ze de schone schijn wel ophouden, maar dat gaat niet meer als je elke nacht bij elkaar in bed ligt.
Dat is misschien nog wel het ergste waar ik mee zit, ik moet inderdaad ook gewoon schijten maar dat gaat moeilijk in rust als ik met haar ben
pi_135172895
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
TS heeft geen ruggengraat en kan niet zonder aandacht :')
Dit. Jezus TS. Man Up.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 6 januari 2014 @ 23:58:10 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135172915
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:57 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Dat is misschien nog wel het ergste waar ik mee zit, ik moet inderdaad ook gewoon schijten maar dat gaat moeilijk in rust als ik met haar ben
Krampachtige schijtsessies op de zondagavond dus?
Resistance is futile.
pi_135172940
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:57 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Ja want je vriendin mag niet weten dat je schijt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')