ja maar ik ben geen echte man dus deze comment slaat nergens opquote:Op maandag 6 januari 2014 23:43 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Echte mannen worden niet verliefd.
Gewoon vragen hey neukenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:54 schreef Sandersson het volgende:
Begin wat gesprekken op
Whatsapp en vindt uit of ze je leuk vindt. Simpele smalltalk will do.
In sommige gevallen kan dat inderdaad small talk zijn. Gezien t feit dat TS op fok zit zal dat waarschijnlijk niet.quote:
Klinkt raar maar als je bij haar in de klas zit en ze kijkt wel eens naar je moet eens gapen ( niet terwijl je haar aankijkt natuurlijk... ) . Als je ziet dat ze direct na jou ook gaat gapen dan zat ze wel geintresseerd naar je te kijken aldus Dokter Frans nogwat der Gedragswetenschappen. Vind ze jou toch niet leuk , nouja dan neuq je haar gewoon de moederquote:Op maandag 6 januari 2014 23:42 schreef alexisbest het volgende:
hey ik ben verliefd op een meisje en denkt dat dat meisje ook verliefd is op mij wat doe ik nu?
ts is nogal een verlegen jongen dus kom niet met die macho badboy lines als ´kniel voor me en doe je werk schatje´ ofzo.
ik weet echt niet wat ik moet doen a.u.b geen trollcomments
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:42 schreef alexisbest het volgende:
dus kom niet met die macho badboy lines als ´kniel voor me en doe je werk schatje´ ofzo.
volgens mij ben jij hier de trollquote:Op maandag 6 januari 2014 23:42 schreef alexisbest het volgende:
ik weet echt niet wat ik moet doen a.u.b geen trollcomments
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:32 schreef dikkedaniel het volgende:
Kniel voor me en doe je werk schatje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |