Hmm, geen idee. Heb me nog niet in die figuur verdiept. Tis een naamgenoot, maar meer ook nietquote:Op maandag 6 januari 2014 23:35 schreef Laura.b het volgende:
Waarom slijmt iedereen hier zo bij de user Ruud? Is het een bijzonder iemand?
Okee danquote:Op maandag 6 januari 2014 23:36 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja heb zondag al genoeg streamlocks meegemaakt
Dat is ook een leugenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hmm, geen idee. Heb me nog niet in die figuur verdiept. Tis een naamgenoot, maar meer ook niet
Nee maar ff serieus, zit er een verhaal achter jou ofzo?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hmm, geen idee. Heb me nog niet in die figuur verdiept. Tis een naamgenoot, maar meer ook niet
Ze gaat rozen kweken.quote:
Ze komt er net achter dat de begrafenis nog niet geweest is.quote:
Reken maarquote:Op maandag 6 januari 2014 23:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus, zit er een verhaal achter jou ofzo?
Gewoon een gewaardeerd Fok!kerquote:Op maandag 6 januari 2014 23:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Wil je het echt wetenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
hmmm, vaag verhaalquote:Op maandag 6 januari 2014 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is 5 dagen geleden al naar de begrafenis geweest, las ik in De Telegraaf.
Nee, ik heb niks te maken met die Ruud in dat hokquote:Op maandag 6 januari 2014 23:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul. Ze hoorde het netquote:Op maandag 6 januari 2014 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze komt er net achter dat de begrafenis nog niet geweest is.
Ze is dyslectisch en dacht dat het afgelopen vrijdag al geweest was.
Zet je geluid is voluitquote:Op maandag 6 januari 2014 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul. Ze hoorde het net
Milieuvervuiling.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen ze dr as niet laten uitstrooien op dr veldje ???
Die uitzending is dan morgen ?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:43 schreef Soury het volgende:
Ze gaat naar de begravenis van verleden week
¿Waar ? Bonairequote:Op maandag 6 januari 2014 23:43 schreef Soury het volgende:
Zo zou je het kunnen zien ondertussen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:43 schreef Soury het volgende:
Verder op 2.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:45 schreef iBenny het volgende:
Meeehhh... Waarom draaien ze dat gesprek nou weg?
Hm. Niet zo interessant als ik had gehoopt, jammer!quote:
Ze gaat ook niet nu he? Vrijdag een uurtjequote:Op maandag 6 januari 2014 23:46 schreef STAP01 het volgende:
Ze moet naar huis. Dit kun je toch aan niemand uitleggen. En haar man moet alles alleen verwerken.
Hoorde ik het toch goedquote:Op maandag 6 januari 2014 23:47 schreef STAP01 het volgende:
Ze is Miss Holland geweest, haar stiefdocter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |