Idd en als je er dan zwenkwielen onzichtbaar onder maakt, helemaal perfectquote:Op maandag 6 januari 2014 21:55 schreef Innisdemon het volgende:
Da's wel een gaaf idee, zo op die foto.
Ik zou het met vurenhout en gipsplaten doen.
Als jewatduurzamer plaatmateriaal gebruikt zou je aan de achterzijde een gigantische bergruimte kunnen creëren.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:55 schreef Innisdemon het volgende:
Da's wel een gaaf idee, zo op die foto.
Ik zou het met vurenhout en gipsplaten doen.
Wij hebben ook een grote slaapkamer (5.5x3.75m) en hebben ook gekeken naar zo'n oplossing maar om de reden hierboven er juist NIET voor gekozen om een inloopkast/wandje te maken. Als je namelijk je partner niet wilt storen dan moet je niet in een kast gaan staan rommelen, reuze irritant. Wij denken de avond van tevoren na over wat we aan willen en leggen het klaar op de badkamer. Zo kan degene die er als eerste uit moet in 10 seconden wegsluipen terwijl de ander gewoon doorslaapt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Knabbelnootje het volgende:
... Zo krijg je een afscheiding tussen bed en de kasten (vind ik wel fijn aangezien ik en mijn vriendin op verschillende tijden er uit moeten en we elkaar zo min mogelijk storen met licht enzo)...
Wat versta je onder randafwerking die stevigheid biedt?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Gieliovd het volgende:
Een wandje van vloer-plafond moet kunnen met hout of cellenbeton, zolang je die laatste voorziet van randafwerking die stevigheid biedt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |