sorry, maar een snackje zonder vlees, kip of kaas erin..doet me niet zoveel..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:29 schreef robber57 het volgende:
Als je van Bami blokken/hapjes houd moet je eens die van R&R zoeken, het aantal supermarkten dat ze nog verkoopt is minimaal geworden aangezien vele de R&R snecks hebben vervangen door de "ambachtelijke" gelatine en karton snecks van eigen merk, ik kocht ze recentelijk nog bij de vomar,deen en dekamarkt.
Merkwaardig genoeg zijn ze zonder vlees bereid en toch smaken ze alsof er vlees in zit, een uitzondering.
En ja, ook deze moeten gewoon in de frituur, geen idee wat er gebeurt als je ze in de oven legt.
Ja, dat dacht ik ook want zonder vlees geeft geen " vulling" en minder smaak en toch kan ik je aanraden ze eens te proberen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:26 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
sorry, maar een snackje zonder vlees, kip of kaas erin..doet me niet zoveel..
Deze user weet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:29 schreef robber57 het volgende:
Als je van Bami blokken/hapjes houd moet je eens die van R&R zoeken, het aantal supermarkten dat ze nog verkoopt is minimaal geworden aangezien vele de R&R snecks hebben vervangen door de "ambachtelijke" gelatine en karton snecks van eigen merk, ik kocht ze recentelijk nog bij de vomar,deen en dekamarkt.
Merkwaardig genoeg zijn ze zonder vlees bereid en toch smaken ze alsof er vlees in zit, een uitzondering.
En ja, ook deze moeten gewoon in de frituur, geen idee wat er gebeurt als je ze in de oven legt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |