Ze lopen een zes dagen voor, dus ze hebben even de tijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Montage zat inderdaad goed in elkaar, maar ze hebben nu natuurlijk een aantal dagen gehad om het voor te bereiden. Ik hoop niet dat de kwaliteit van de uitzendingen teveel inzakt als het dagelijks wordt. Was ook wel verrast door die korte reclameblok over de helft van het programma eigenlijk, erg slim gedaan en creëert een positieve gedachten bij de eerste lichting kijkers.
De familie zal wel op de hoogte geweest zijn. Kisten waren wel van waaibomenhoutquote:Op dinsdag 7 januari 2014 06:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kreeg echt de indruk dat het hele kist gedoe in scene was gezet. Te veel gezellige familie momentjes en andere toevalligheden. Gescript dus.
Zou dat nog ingelopen worden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:07 schreef Unites het volgende:
[..]
Ze lopen een zes dagen voor, dus ze hebben even de tijd.
Ik hoop het wel, denk ook dat er flink wat mensen afhaken als ze al lezen wat er gebeurt op verschillende websites een week voordat het in de uitzending komt.quote:
Als ze een stabiele stroom inkomsten hebben kunnen toch best een paar besluiten een eigen ruimte te willen? Ze kunnen dan best een kleine blokhut bouwen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:09 schreef Unites het volgende:
Ik vind het geen Utopia, want wat willen ze nou op dat stuk grond nog gaan bereiken? Ik neem aan dat ze geen huizen zullen gaan bouwen.
En wedden dat er een zwembad moet komen in de zomerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ze een stabiele stroom inkomsten hebben kunnen toch best een paar besluiten een eigen ruimte te willen? Ze kunnen dan best een kleine blokhut bouwen.
Wie weet staat er over een jaar -als het zolang loopt- wel een half (sloppen) dorp. Met verschillende kampen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
En wedden dat er een zwembad moet komen in de zomer
Ik ook, mits er tegen die tijd een ruime inkomstenstroom is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Zou ik als bewoner helemaal voor zijn.
Paul gaat hem gewoon zelf bouwen joh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ook, mits er tegen die tijd een ruime inkomstenstroom is.
Maar zou me niets verbazen als iemand 'zo'n ding besteld met het allerlaatste geld.
Haha inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Paul gaat hem gewoon zelf bouwen joh.
FF een graafmachine huren, beton storten, een waterinstallatie... kost geen drol.
Ik lag in een scheur om die snikkende Paul bij die koetjes, het was zo sit-com-achtigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:21 schreef H.FR het volgende:
Moest trouwens wel even lachen om Paul, dat die moest huilen vond het een beetje show-achtig. En die zoon van Harold "Ik zal je nooit vergeten"
Haha inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik lag in een scheur om die snikkende Paul bij die koetjes, het was zo sit-com-achtigEn dan daarna die geit die in Jezus' naam gaat bidden. Ik had het niet meer.
Volgens mij gaat voor de geldbomen (publiek dus) de nieuwigheid er gauw vanaf. En ik zie ze niet snel echte eigen inkomsten genereren. Met twee koeien houd je geen 11 mensen in leven en dat tuintje gaat ook pas in de zomer wat opleveren. Waarschijnlijk net genoeg om de eigen mondjes te voeden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ze een stabiele stroom inkomsten hebben kunnen toch best een paar besluiten een eigen ruimte te willen? Ze kunnen dan best een kleine blokhut bouwen.
Wie weet staat er over een jaar -als het zolang loopt- wel een half (sloppen) dorp. Met verschillende kampen.
"Allerliefste papa van me"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:21 schreef H.FR het volgende:
Moest trouwens wel even lachen om Paul, dat die moest huilen vond het een beetje show-achtig. En die zoon van Harold "Ik zal je nooit vergeten"
Mijn eerste indruk is dat die Jezusklant een acteur is om de boel te provoceren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:24 schreef Symphonic het volgende:
Op zich vond ik het wel aardig om te kijken.
Vind het nog een hoog gospel gehalte hebben, en werd echt een beetje giftig om die Jezusfreak.
Ga het wel een tijdje volgen, benieuwd naar de eerste spetterende ruzies.
Kijk we hebben een SBS6 klant. Zo zonde ditquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:24 schreef Symphonic het volgende:
Op zich vond ik het wel aardig om te kijken.
Vind het nog een hoog gospel gehalte hebben, en werd echt een beetje giftig om die Jezusfreak.
Ga het wel een tijdje volgen, benieuwd naar de eerste spetterende ruzies.
Je denkt dat hij acteur is?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was ook echt lekker "spontaan"
Nou, nee niet echt. Maar er zitten een paar haaibaaien in en dat gaat gewoon een keer goed fout.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kijk we hebben een SBS6 klant. Zo zonde dit
![]()
Ik zal bijna zelf een Utopia beginnen
Nee, dat niet, maar het kwam erg ingestudeerd over. Als in: doe het nog even een keer, het staat er niet helemaal goed op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |