Je hebt gelijk. Maar alsnog is de tijd niet slecht.quote:
Ze kan beter op de Spelen in haar beste vorm verkeren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:24 schreef tennisboy het volgende:
Woow wat een tijd voor Wüst. Mooi dat ze voor de Spelen weer in haar beste vorm verkeerd.
Voor Huisman nog?quote:
T wordt nog bijna spannend of ze het WR bij de vrouwen gaan halen tegenwoordigquote:
Zeker niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar alsnog is de tijd niet slecht.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Douwe zag de dood van Ariel Sharon al zeker aankomen, met die rouwband
Kip Carpenter dacht ik. Mike Ireland heeft ook wel eens een snelle neergezet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wie was nou die amerikaan die ooit op de 500 m met val tijdens de rit een 36er of 37er wist neer te zetten?
Op de OS moet je je ook altijd door 8 kneuzenritten heen komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:31 schreef Remzz het volgende:
Toch moet er hier ook een B-groep komen, dit is geen doen zo
Dit valt wel mee. De 5km wordt even doorbijten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:31 schreef Remzz het volgende:
Toch moet er hier ook een B-groep komen, dit is geen doen zo
3 kilometer vrouwen ook....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dit valt wel mee. De 5km wordt even doorbijten.
Dat heeft nog wel zijn charme vind ik. Hoort een beetje bij de OS. Bij de zomerspelen krijg je ook altijd van die exoten bij het zwemmen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de OS moet je je ook altijd door 8 kneuzenritten heen komen.
Gelukkig kunnen ze hier niet verdrinkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat heeft nog wel zijn charme vind ik. Hoort een beetje bij de OS. Bij de zomerspelen krijg je ook altijd van die exoten bij het zwemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |