40,89quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:22 schreef Felagund het volgende:
Wat was de tijd van Sablikova? Die heb ik even gemist in het lijstje.
Mis je hem?quote:
Wees blij. Snoeks is niet veel beter/anders dan Dijkstra.quote:
Is ook zo, haar PR is 38.44.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:21 schreef Remzz het volgende:
Terwijl ik juist dacht dat de kortere afstanden wat minder waren geworden bij Wust.
Omdat er dan eentje alleen mag schaatsen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:22 schreef Wombcat het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk een oneven aantal deelnemers?
Niet heel goed dus, ik verwachtte dat die misschien nog het dichtst in de buurt zou komen.quote:
Iemand heeft zich afgemeld. Maar toch gaat ie brons winnen, hoorde ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:22 schreef Wombcat het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk een oneven aantal deelnemers?
Maar dat PR is toch niet op een laaglandbaan gereden?quote:
Heeft bij de dames ook iemand afgemeld dan? Want daar was ook een oneven aantal.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand heeft zich afgemeld. Maar toch gaat ie brons winnen, hoorde ik.
Meerdere zelfs. Maar goed, er is volgens mij geen regel dat er een even of oneven aantal moet zijn, hangt er gewoon vanaf wie zich plaatsen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heeft bij de dames ook iemand afgemeld dan? Want daar was ook een oneven aantal.
Gisteren hadden ze het over dat er 29 deelneemsters waren en dat meer was dan ze hadden verwacht. Daarom zijn ze 10 minuten eerder begonnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heeft bij de dames ook iemand afgemeld dan? Want daar was ook een oneven aantal.
Hopelijk over 4,5,6 weken nog steeds jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:24 schreef tennisboy het volgende:
Woow wat een tijd voor Wüst. Mooi dat ze voor de Spelen weer in haar beste vorm verkeerd.
Volgens mij wel, in Heerenveen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:23 schreef Felagund het volgende:
Maar dat PR is toch niet op een laaglandbaan gereden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |