Heb je geen buren met wifi waar je even op mag die een andere provider hebben?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee,glasvezel
Ik kan verder ook niks bedenken hoe ik het wel zou kunnen zien...
Het is kut dat ze paar jaar geleden het gratis ontvangst van nederland 1,2 en 3 eruit hebben gegooid
Dan ben je tevreden nuquote:
Nope, zie geen netwerk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Heb je geen buren met wifi waar je even op mag die een andere provider hebben?
Er was een tijd dat ik de records met val redelijk kende, maar da's even geleden. Bovendien vind ik een val door het oog een beetje valsspelen..quote:
Ik zat ook al te denken idd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen schaatsen op het ijs bij de finish...hopelijk heeft dat geen consequenties.
kunnen ze bij een val niet een clubje tempobeulen de inrijbaan opsturen om de circulasie te laten draaien?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:14 schreef Max23 het volgende:
Weg circulatie. Pech voor Wüst. Dat gaat de NOS zeggen als Wüst tegenvalt
Ik zag Douwe de Vries al inrijden, dat zal wel met reden zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:15 schreef danos het volgende:
[..]
kunnen ze bij een val niet een clubje tempobeulen de inrijbaan opsturen om de circulasie te laten draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |