Ja ze deed altijd mee met zo'n andere Roemeense waar ik de naam van kwijt benquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]ivm dat ze al 100 jaar meedoet?
(opvolgster van Dascalu toch?)
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knap hoor, een medaille winnen als je niet meedoet
Volgens de NOS in rit 10 tegen Fredrik van der Horst, klachten kunnen @dionnedegraaffquote:
uit m'n hoofd: horobetiu.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ze deed altijd mee met zo'n andere Roemeense waar ik de naam van kwijt ben
NOS meldde vanochtend dat hij met koorts af had gemeld. Gister meldde NOS ook al dat het 70% zeker was dat die niet startte. Alleen de loting is niet aangepast.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:01 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Volgens de NOS in rit 10 tegen Fredrik van der Horst, klachten kunnen @dionnedegraaff
Dan krijgt niemand brons, is gewoon vacant.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
NOS meldde vanochtend dat hij met koorts af had gemeld. Gister meldde NOS ook al dat het 70% zeker was dat die niet startte. Alleen de loting is niet aangepast.
ik dacht dus Dascalu.. of is dat geen roemeenquote:
Uitkijken, misschien maar wat geld toeschuiven zodat ze haar 5 verpestquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Poolse doet ook mee voor het podium.
Ik bedoel Jacab inderdaad!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef rajknier het volgende:
Hordobetiu was jaren 90 (gelijk met Dascalu). Jakab generatie-genoot van Oltean.
en terecht. Moet ze maar niet zo'n rare naam-change doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef Remzz het volgende:
Je gaat haast denken dat haar naam Bachleda-Curuś-Vroeger-Wójcicka is door Herbert
Nee,glasvezelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
In welk gehucht woon jij dat alles zo ineen keer uitvalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |