Denk dat dat nog tegenvalt hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat ik nog harder zou gaan en ik kan amper schaatsen
Nou, ik kan redelijk schaatsen, maar dat valt dan nog vies tegen. Die opening van net onder de 13 moet me met wat trainen wel lukken, dat is echt gênant traag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat ik nog harder zou gaan en ik kan amper schaatsen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik kan redelijk schaatsen, maar dat valt dan nog vies tegen. Die opening van net onder de 13 moet me met wat trainen wel lukken, dat is echt gênant traag.
Ssst, laat me dat nou even gelovenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat dat nog tegenvalt hoor
daarom is Bob naar de andere kant van de wereld vertrokken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef Remzz het volgende:
Die verschrikkelijk harde muziek altijd in Hamar
Knap hoor, een medaille winnen als je niet meedoetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:58 schreef Nober het volgende:
Heren:
1. Blokhuijsen
2. Swings
3. Yuskov
Dames:
1. Wüst
2. Sabliková
3. Skokova
Yuskov doet niet meequote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:58 schreef Nober het volgende:
Heren:
1. Blokhuijsen
2. Swings
3. Yuskov
Dames:
1. Wüst
2. Sabliková
3. Skokova
quote:
Kun je nagaan hoe goed hij isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knap hoor, een medaille winnen als je niet meedoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |