In welk gehucht woon jij dat alles zo ineen keer uitvalt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Kutzooi, internet en televisie is hier uitgevallen.

Gemaakt door de kerst stagiaire die ook alle OKT filmpjes maakte met Timber als achtergrondmuziekjequote:

Ja door extra deelnemers bij de dames ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:50 schreef MiLalaa het volgende:
oh net te laat voor de fantastische analyse van Dione&Paulien
nog geen 13.00 maar we beginnen al?

Denk dat dat nog tegenvalt hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat ik nog harder zou gaan en ik kan amper schaatsen

Nou, ik kan redelijk schaatsen, maar dat valt dan nog vies tegen. Die opening van net onder de 13 moet me met wat trainen wel lukken, dat is echt gênant traag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat ik nog harder zou gaan en ik kan amper schaatsen

quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik kan redelijk schaatsen, maar dat valt dan nog vies tegen. Die opening van net onder de 13 moet me met wat trainen wel lukken, dat is echt gênant traag.
Ssst, laat me dat nou even gelovenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat dat nog tegenvalt hoor

daarom is Bob naar de andere kant van de wereld vertrokken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef Remzz het volgende:
Die verschrikkelijk harde muziek altijd in Hamar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |