quote:Joeskov meldt zich af voor EK
Schaatser Denis Joeskov komt dit weekend niet in actie bij de EK allround in Hamar. De Rus heeft de laatste dagen te kampen gehad met koorts.
Wie zijn vervanger gaat worden is nog niet bekend gemaakt.
De EK allround is vandaag en morgen LIVE te zien op Nederland 1 en NOS.nl.
Bron: nos.nl
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:27 schreef MiLalaa het volgende:
vrees dat ik net de laatste ritten 5k niet kan gaan zien![]()
Omdat ze wachten tot mijn televisie en internetverbinding het weer doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. waarom beginnen ze ook om 1 uur en niet om 12 uur?
Jammer.quote:
Ik hoop toch wel op wat tegenstand van Verweij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Verwacht weinig spanning. Normaal gesproken moeten Blokhuijsen en Wust dit makkelijk kunnen winnen.
Vrees dat Verweij op de lange afstanden te veel moet toegeven op Blokhuijsen (20 seconden 10km en 5 seconde 5km). Dat kan hij op de 500m en 1500m nooit goed maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel op wat tegenstand van Verweij.
Ik verwacht/hoop op twee podiumplekken bij de vrouwen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:12 schreef Arcee het volgende:
Jullie voorspellingen?
Heren:
1. Blokhuijsen
2. Verweij
3. Pedersen
Dames:
1. Wüst
2. Sablikova
3. Pechstein
In welk gehucht woon jij dat alles zo ineen keer uitvalt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Kutzooi, internet en televisie is hier uitgevallen.
Gemaakt door de kerst stagiaire die ook alle OKT filmpjes maakte met Timber als achtergrondmuziekjequote:
Ja door extra deelnemers bij de dames ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:50 schreef MiLalaa het volgende:
oh net te laat voor de fantastische analyse van Dione&Paulien
nog geen 13.00 maar we beginnen al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |