abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135154090
Oke nu even serieus. Ik zal de situatie uitleggen.

ongeveer 7 maand geleden ging ik een beetje met een meisje, je zou het een scharrel kunnen noemen. Dingen gingen redelijk goed tot ik merkte dat ze kortaf deed en ik er genoeg van had. Ze kwam er mee aanzetten dat ze vond dat het te snel ging. Oke prima, liever kwijt dan rijk dacht ik.

Tot ik een maand geleden toch weer zoiets had van: Hoe zou het met haar gaan? en: Ik ben benieuwd hoe het zou zijn als het toch wat geworden was tussen ons.

Ik trok de stoute schoenen aan en ik appte haar om eens af te spreken. Zij gaf aan dat ze het 1. leuk vond om eens weer af te spreken, 2. dat ik niet te veel moet hopen dat het weer wat gaat worden tussen ons en 3, zij ook nog terug dacht aan onze korte tijd toen. Ik gaf een datum en dat was oke, we zouden weer gaan daten.

Hier komt het gedeelte waar ik mee zit:
Ze kon niet, en zou zelf voor een datum zorgen, dit heeft ze na 2/3 week nog niet gedaan en ik kwam zelf met een nieuwe datum. Zij vond die datum goed. 2 dagen voor de date gaf ze aan dat ze toch niet kon die datum, omdat ze vanwege prive omstandigheden een vriendin moest helpen die dag. Wel gaf ze aan of ik de week er op kon en zei ze heel erg enthousiast dat ze zin had om eens af te spreken etc etc.

Verder appt zij mij niet uit zichzelf en haar antwoorden zijn erg kortaf. Ik begin er een beetje moe van te worden en verwacht dat zij zelf ook eens enthousiast moet doen. Ik zou graag jullie kijk/inzicht op het verhaal willen hebben. Is het een mogelijkheid dat ze toch geen zin heeft, maar het telkens niet durft aan te geven? of zouden er andere dingen kunnen spelen? Deel je ervaring zou ik zeggen.

Gr.
Swek
pi_135154232
Vergeet haar. Ze wil je niet.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:17:13 #3
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_135154253
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:16 schreef Etsu het volgende:
pi_135154327
quote:
  Spellchecker maandag 6 januari 2014 @ 18:19:39 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_135154354
quote:
pi_135154411
haha :P ja het zou kunnen kloppen. Vind het wel raar dat ze dan gewoon niet eerlijk is en wel vol enthousiasme zegt dat ze erg veel zin heeft om juist wel af te spreken. (ook van plan is 2 uur in de trein te gaan zitten om naar mij toe te komen)
Swek
  maandag 6 januari 2014 @ 18:22:26 #7
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135154449
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:21 schreef boeraap het volgende:
haha :P ja het zou kunnen kloppen. Vind het wel raar dat ze dan gewoon niet eerlijk is en wel vol enthousiasme zegt dat ze erg veel zin heeft om juist wel af te spreken. (ook van plan is 2 uur in de trein te gaan zitten om naar mij toe te komen)
Ze wilt je niet teleurstellen/kwetsen.
Bay of Plenty
  maandag 6 januari 2014 @ 18:22:49 #8
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_135154471
Vrouwen weten soms niet wat ze willen, zo is het leven
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_135154594
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:22 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ze wilt je niet teleurstellen/kwetsen.
ah ja.... nu maar niks meer van mij laten horen neem ik aan?
Swek
pi_135154712
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef boeraap het volgende:

[..]

Jep.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:28:44 #11
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135154734
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef boeraap het volgende:

[..]

Jij snapt 't! ;)
Gelukkig zie je deze zelf gewoon in in plaats van kansloos door te blijven appen. Heel waarschijnlijk verwatert het hele gebeuren en dat was het dan.
Bay of Plenty
pi_135154780
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef oLexie het volgende:

[..]

Jij snapt 't! ;)

Wha, gelukkig zie je deze zelf gewoon in in plaats van kansloos door te blijven appen. Heel waarschijnlijk verwatert het hele gebeuren en dat was het dan.
Ja precies, ik ga mijn tijd niet verspillen. Overigens app ik haar niet elke dag. Ik ben er uit, ik neem zelf geen contact meer op. Een slotje kan op deze topique. Bedankt
Swek
  maandag 6 januari 2014 @ 18:48:36 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135155485
ze speelt hard to get

natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 6 januari 2014 @ 19:11:35 #14
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_135156637
fucking herkenbaar. meisje zei dat ze nog een zwak voor me had (van een vroegere fling). Was ook wederzijds maar nooit meer echt over nagedacht dat ik haar leuk kon vinden. Ze had super veel zin om af te spreken, ze zat uren in de trein ervoor enzo. Ze zei zelfs dat ze 'altijd nog een toekomst met mij' zag enz.

Super gezellig dacht ik, tot ik een move extra wilde maken en kei en kei-hard gefriendzoned en afgewezen werd met exact hetzelfde 'gedrag' als dat dit meisje bij jou doet tot gevolg.

Sucks, my friend. Lekker vergeten en over een tijdje komt ze misschien wel met hangende pootjes terug. Her loss, toch?
  maandag 6 januari 2014 @ 19:55:41 #15
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_135159448
ken ook zo'n type. ook leuk gevonden

Vrij rondvliegend type, aardig meisje maar als het erop aan komt totaal niet bruikbaar. Sociaal veel contacten maar oppervlakkig. Alleen aandacht wanneer het haar uitkomt of ze jou kan gebruiken. :')

Zo klinkt zij mij in de oren tenminste, dus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_135164318
Vergeet haar. Ze wil je niet. ;)
pi_135164640
Mooie zin hè?
pi_135168610
Joh, gewoon niet meer contact opnemen. 7 maanden is nou ook niet echt een levensveranderende periode geweest.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_135172244
Ja precies. Ik zet het aan de kant. Jammer dat ze dan niet gewoon de ballen heeft om eerlijk toe te geven dat ze er geen zin in heeft... mocht het wel doorgaan etc laat ik het wel weten ;)
Swek
pi_135174723
Zelfde situatie gehad. Snap de andere kant niet, maar gaat hoe dan ook niet werken op deze manier. Laten voor wat het is en move on.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:44:16 #21
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_135189342
quote:
Vs

quote:
3s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:48 schreef Re het volgende:
ze speelt hard to get

natuurlijk
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:48:10 #22
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135189495
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef boeraap het volgende:
Oke nu even serieus. Ik zal de situatie uitleggen.

ongeveer 7 maand geleden ging ik een beetje met een meisje, je zou het een scharrel kunnen noemen. Dingen gingen redelijk goed tot ik merkte dat ze kortaf deed en ik er genoeg van had. Ze kwam er mee aanzetten dat ze vond dat het te snel ging. Oke prima, liever kwijt dan rijk dacht ik.

Tot ik een maand geleden toch weer zoiets had van: Hoe zou het met haar gaan? en: Ik ben benieuwd hoe het zou zijn als het toch wat geworden was tussen ons.

Ik trok de stoute schoenen aan en ik appte haar om eens af te spreken. Zij gaf aan dat ze het 1. leuk vond om eens weer af te spreken, 2. dat ik niet te veel moet hopen dat het weer wat gaat worden tussen ons en 3, zij ook nog terug dacht aan onze korte tijd toen. Ik gaf een datum en dat was oke, we zouden weer gaan daten.

Hier komt het gedeelte waar ik mee zit:
Ze kon niet, en zou zelf voor een datum zorgen, dit heeft ze na 2/3 week nog niet gedaan en ik kwam zelf met een nieuwe datum. Zij vond die datum goed. 2 dagen voor de date gaf ze aan dat ze toch niet kon die datum, omdat ze vanwege prive omstandigheden een vriendin moest helpen die dag. Wel gaf ze aan of ik de week er op kon en zei ze heel erg enthousiast dat ze zin had om eens af te spreken etc etc.

Verder appt zij mij niet uit zichzelf en haar antwoorden zijn erg kortaf. Ik begin er een beetje moe van te worden en verwacht dat zij zelf ook eens enthousiast moet doen. Ik zou graag jullie kijk/inzicht op het verhaal willen hebben. Is het een mogelijkheid dat ze toch geen zin heeft, maar het telkens niet durft aan te geven? of zouden er andere dingen kunnen spelen? Deel je ervaring zou ik zeggen.

Gr.
Dat soort meldingen altijd :') even subtiel aangeven dat JIJ het was die de relatie stop zette...
EN dan wel dit topic openen :')
Gedumpt is gedumpt vriend, overkomt de besten. Er om heen lullen is nogal kneuzerig.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:59:04 #23
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135189938
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat soort meldingen altijd :') even subtiel aangeven dat JIJ het was die de relatie stop zette...
Gedumpt is gedumpt vriend, overkomt de besten. Er om heen lullen is nogal kneuzerig.
Dit is inderdaad een gevalletje van hoogmoed voor de val. Er valt ook geen advies te geven behalve dan bedenk de volgende keer eens wat beter wat je doet en weggooit.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135218512
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik beweer toch nergens dat IK de "relatie" heb stop gezet. Ik gaf aan dat ik genoeg had van het kortaf reageren van haar kant wat toen ineens uit het niets begon. Heb haar hiermee vervolgens mee geconfronteerd, waarop zij aangaf dat het te snel ging. Ik heb toen de eer aan mijzelf gehouden en de geplande afspraak met haar afgezegd en beiden hebben we toen ook besloten dat het zo goed was.
Swek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')