Gelukkig maarquote:
Amstelquote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tijd voor een flesje amstel bij gebrek aan beter
nicequote:
klein minpuntje ontdektquote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AmstelAls ik bier drink dan is het Amstel
Ik drink alleen maar sterke drank als ik alcohol drinkquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice
Maar vandaag pak ik geen bier
zoals?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik drink alleen maar sterke drank als ik alcohol drink
ik doe al jaren met geen jointquote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Amarantha het volgende:
I.p.v een zak chips heb ik een bakje chips gepakt. Oh en ik doe al bijna 2 uur met de zelfde joint.
Chipsquote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Amarantha het volgende:
I.p.v een zak chips heb ik een bakje chips gepakt. Oh en ik doe al bijna 2 uur met de zelfde joint.
dat heb ik nog wel op voorraadquote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vooral wodka.. en paar shotjes tequila tussendoor
Macadamia'squote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Chips
Ik heb al meer dan een jaar geen chips op. Tegenwoordig eet de ik de veel gezondere en lekkerdere maar duurdere PISTACHE NOOTJES
[ afbeelding ]
En hoe kun je daar 2 uur over doen? Is hij 1 meter lang ofzo?
Nee gewoon weinig naar omgekekenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
En hoe kun je daar 2 uur over doen? Is hij 1 meter lang ofzo?
ja, ik ben heul verstandigquote:
M'n buik is niet helemaal lekker, dus ik had besloten iets lichts te gaan eten. Maar ik had al een kippenbout uit de vriezer gehaald, dus die gewoon met wat kruiden in de oven gedaan. Dan zou ik een beetje eten en de rest voor morgen. Maar eerder nog geen zin, dus pas laat klaar gemaakt, en nu heb ik toch de hele kippenbout opgegetenquote:
Ik ben bang van welquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n buik is niet helemaal lekker, dus ik had besloten iets lichts te gaan eten. Maar ik had al een kippenbout uit de vriezer gehaald, dus die gewoon met wat kruiden in de oven gedaan. Dan zou ik een beetje eten en de rest voor morgen. Maar eerder nog geen zin, dus pas laat klaar gemaakt, en nu heb ik toch de hele kippenbout opgegeten
Ik hoop niet dat ik daar zometeen spijt van heb
Ik ookquote:
Dan is het het waardquote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Naja, hij was iig wel lekker
Dat zal ik straks wel merkenquote:
als dat alles is..quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n buik is niet helemaal lekker, dus ik had besloten iets lichts te gaan eten. Maar ik had al een kippenbout uit de vriezer gehaald, dus die gewoon met wat kruiden in de oven gedaan. Dan zou ik een beetje eten en de rest voor morgen. Maar eerder nog geen zin, dus pas laat klaar gemaakt, en nu heb ik toch de hele kippenbout opgegeten
Ik hoop niet dat ik daar zometeen spijt van heb
Grote strugglesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |